AcasăAfaceriRalph Lauren, sănătatea luxului

Ralph Lauren, sănătatea luxului

Ralph Lauren Corp și-a mărit perspectivele anuale de venituri  și a înregistrat o creștere a vânzărilor trimestriale, deoarece producătorul de îmbrăcăminte de ultimă generație atrage cumpărătorii cu diferite campanii de marketing și beneficiază de un boom de lux post-blocare.

Acțiunile comerciantului cu amănuntul din New York au crescut cu peste 7%, depășind așteptările pentru primul trimestru și alăturându-se rivalilor LVMH, Kering și Capri Holdings.

Consumatorii au început să cheltuiască mai mult pe genți de mână, încălțăminte și haine în acest an, întrucât reuniunile sociale se reiau după un decalaj de câteva luni, provocând o revenire în industria produselor de lux, notează Reuters.

Pentru a valorifica cererea revigorată, Ralph Lauren și-a sporit marketingul brandului prin sponsorizarea echipei olimpice din SUA și a unor evenimente precum Wimbledon și Major League Baseball.

Cheltuielile sale de marketing în primul trimestru au fost duble față de perioada similară a anului trecut și cu 40% mai mari decât în 2019.

Compania se așteaptă acum ca veniturile fiscale din 2022 să crească cu 25% până la 30% pe o bază raportată de 53 de săptămâni, estimând anterior o creștere de la 20%.

Directorul executiv, Patrice Louvet, a declarat că marca și produsele companiei “rezonează bine cu cumpărătorii” pe fundalul unor redeschideri mai puternice decât se aștepta în America de Nord și Europa”.

Ajutat de o cerere puternică pentru tricourile sale Polo, veniturile nete ale Ralph Lauren s-au majorat de aproape trei ori până la 1,38 miliarde de dolari în trimestrul încheiat pe 26 iunie. Analiștii se așteptau la venituri de 1,22 miliarde de dolari, potrivit datelor Refinitiv IBES.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
224 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger