AcasăAfaceriPuterea pop-up: cum să câștigi bani din spații goale

Puterea pop-up: cum să câștigi bani din spații goale

Pandemia de Covid-19 a afectat multe sectoare din întreaga lume, inclusiv piața globală imobiliară. Perioadele lungi de restricții de circulație din ultimii doi ani au însemnat că mai multe companii și-au mutat operațiunile online, ceea ce le face să depindă de vitrinele lor digitale mai mult decât de proprietățile fizice.

Odată cu trecerea la digital, închiderea multor magazine fizice de vânzare cu amănuntul, spații comericale și reducerea birourilor pe măsură ce milioane de angajați continuă să lucreze de acasă, reprezintă o provocare pentru proprietari.

Încă nu se știe dacă oamenii vor prefera o experiență de comerț electronic decât o experiență fizică de cumpărături pe termen lung, în timp ce mulți lideri de afaceri au găsit o modalitate de a economisi la chirie permițând angajaților să lucreze de acasă.

Această situație ridică o întrebare: experiențele pop-up permanente ar putea fi răspunsul la vitrinele și clădirile de birouri goale?

Comercianții cu amănuntul oferă adesea experiențe pop-up pentru a promova un produs sau un serviciu în perioada sărbătorilor sau pentru a conduce trafic către o nouă destinație.

În mod similar, notează The National, organizatorii de evenimente, cum ar fi Waad Events, oferă expoziții de modă pop-up pentru comercianții online de lux din Emiratele Arabe Unite.

Dar dacă magazinele pop-up ar deveni o experiență permanentă de cumpărături? Ce se întâmplă dacă ar fi modalitatea pentru afacerile de comerț electronic de a-și aduce la viață experiențele de vânzare cu amănuntul și de a intra în legătură cu clienții?

Pentru ca acest lucru să se întâmple, proprietarii ar putea utiliza spațiul gol în scopuri pop-up.

În loc să se bazeze exclusiv pe contracte de închiriere pe termen lung, și-ar putea schimba modelul pentru a răspunde afacerilor și experiențelor de comerț electronic.

De exemplu, un centru comercial poate fi construit în întregime pe un model pop-up. Magazinele pot fi închiriate pentru perioade de trei luni și fiecărui sezon al anului i-ar putea fi alocată o temă.

Iarna, de exemplu, ar putea fi tematică în jurul restaurantelor cu alimente și băuturi, iar întreaga experiență în mall ar fi concepută pentru a introduce oamenii în noile afaceri.

În mod similar, diferite zone ale mall-ului ar putea fi folosite pentru a oferi clienților o varietate de experiențe. Parcările goale de pe acoperiș pot fi închiriate de un lanț de cinematografe pentru a oferi o experiență de film în aer liber.

Nu numai că ar genera trafic, dar ar putea fi și un bun generator de bani pentru un spațiu gol.

De asemenea, complexele de birouri ar putea fi proiectate ca spații de lucru în comun și tematice în consecință. Ar putea exista un spațiu de co-working doar pentru artiști sau regizori independenți, oferindu-le toate facilitățile de care au nevoie pentru a lucra.

Și spațiile mari goale – fie că sunt în centre comerciale sau în clădiri de birouri – pot fi închiriate pentru evenimente.

În timp ce incertitudinea din cauza pandemiei continuă, proprietarii ar putea folosi oportunitatea de a construi experiențe pop-up interesante care ar putea satisface o gamă variată de clienți pe tot parcursul anului.

author avatar
Radu Jacotă Redactor