AcasăAfaceri„Puștiul minune” și-a creat o afacere de mii de euro. Pandemia i-a...

„Puștiul minune” și-a creat o afacere de mii de euro. Pandemia i-a adus succesul

Laurence Moss„Puștiul minune” și-a creat o afacere de mii de euro. Pandemia i-a adus succesul

La începutul lui 2020, Laurence Moss, un tânăr britanic în vârstă de 16 ani, se pregătea pentru testările de la liceu, pe care ar fi trebuit să le susțină în luna mai. A venit pandemia de COVID-19, iar școlile au fost închise și examenele anulate.

A fost o lovitură devastatoare pentru toți elevii din Marea Britanie. Dar Moss s-a concentrat în schimb pe dezvoltarea micii sale afaceri. Greedy Growth este o agenție de marketing care ajută companiile să-și spună poveștile pe social media și să se conecteze cu publicul țintă la scară largă.

„Mi-am propus să măresc afacerea în vacanțele de vară, la finalizarea examenelor”, spune el. „Dar, când a venit anunțul că GCSE-urile (n.r. examenele de treaptă la liceu) nu vor continua, am decis să o dezvolt acum.”, a spus el, potrivit Daily Mail.

Laurence Moss a lansat Greedy Growth în urmă cu doi ani, pe când avea 14 ani. Primul său client oficial a fost o companie importantă de licitații pe cultură pop. Dar aceasta nu a fost prima lui incursiune pe scena social media. Cu câțiva ani în urmă, el a început un canal YouTube, încărcând videoclipuri în stil vlog, din cauza căruia a devenit o victimă a bullyingului la școală. Dar era hotărât să nu fie bătut.

„Aveam doar 12 ani și, la fel ca mulți tineri de acea vârstă, eram destul de nesigur și nu putea suporta batjocura”, spune Moss. „În mintea mea, cea mai bună soluție a fost să trec la o altă platformă de socializare, Instagram, și să creez pagini care nu aveau nevoie să aibă fața mea în spatele lor.”

De la psiune la profit

Pentru Laurence, marketingul pe rețelele sociale a fost pur și simplu o pasiune. „Am fost întotdeauna fascinat de construirea comunităților și, când am început, nu am făcut-o cu intenția de a câștiga bani”, a spus el.

„Am vrut pur și simplu să învăț cum să comercializez pe Instagram și să fac paginile de pe rețelele sociale să se dezvolte cu adevărat. Înainte să-mi dau seama, am construit un număr combinat de peste 350.000 între diferite pagini de Instagram în nișe precum călătorii, motociclete, fotbal”.

Încet, el a dezvoltat agenția de marketing pe care o deține astăzi și, pe parcurs, a realizat ceva foarte important. „Indiferent cine ești sau ce faci, vei întâmpina întotdeauna eșecuri în viață”, spune el. În prezent, deține peste 30 de mărci în portofoliu și o cifră de afaceri de 25.000 de lire sterline numai în 2020. Nu este un început rău pentru o afacere al cărei fondator este un licean.

Laurence Moss conduce Greedy Growth singur, dar atunci când are nevoie de ajutor poate apela la o echipă de freelanceri care se ocupă de domenii specifice de lucru ale clienților, cum ar fi managementul comunității.

author avatar
Andreea Vlad
406 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger