AcasăAfaceriPlanurile boss-ului modei

Planurile boss-ului modei

Casa germană de modă Hugo Boss a declarat că se așteaptă ca restricțiile pandemiei să continue să afecteze afacerile sale la începutul acestui an, dar se așteaptă la o recuperare treptată începând cu al doilea trimestru.

„Deși pandemia continuă să aibă un impact sever asupra activităților noastre pe termen scurt, sunt foarte încrezător că activitățile noastre vor continua să se reia pe parcursul anului”, spune Yves Müller, CEO al grupului.Grupul german se așteaptă ca vânzările și profitul operațional în 2021 să fie „cu mult peste” nivelul înregistrat în 2020.În al patrulea trimestru, Hugo Boss a înregistrat o scădere de 29% a vânzărilor la 583 milioane de euro, dar a reușit să înregistreze un profit operațional pozitiv de 13 milioane de euro datorită reducerilor de costuri. În timp ce multe magazine din Europa au rămas închise în această perioadă din cauza măsurilor de combatere a coronavirusului, activitățile Boss au continuat să-și revină pe piața SUA și în Asia-Pacific, cu o creștere de două cifre în China.

Concurentul său, britanicul Burberry, a asistat, de asemenea, la o revenire puternică a cererii în China și Coreea de Sud. Hugo Boss a beneficiat și de creșterea rapidă a vânzărilor sale online, un salt în 2020 cu 49%, la peste 200 de milioane de euro, pentru prima dată, marca extinzând comerțul electronic la 32 de piețe noi. Cunoscut pentru gama sa de costume pentru bărbați, Hugo Boss a precizat că va continua să promoveze stiluri mai casual, pe măsură ce actorul australian Chris Hemsworth a devenit imaginea noii sale campanii în ianuarie.

author avatar
Radu Jacotă Redactor