AcasăAfaceriPatronii au o nouă armă anti-faliment: abonamentul la restaurant

Patronii au o nouă armă anti-faliment: abonamentul la restaurant

Pentru a face față pandemiei și închiderilor, unele restaurante americane se reinventează, oferind abonamente, cu livrări de masă ca bonus.

De la lanțul de fast-food până la restaurantul high-end, tot mai mulți jucători din sector încearcă formula de abonament cu scopul de a-și diversifica veniturile, care au fost subminate de pandemie, și de a fideliza clienții.

Jebin Tuladhar, managerul Shanti, un restaurant indian din Boston, oferă livrarea unei mese gourmet pentru două persoane, cu 80 de dolari pe lună.

Formula a atras aproximativ 80 de abonați în această etapă și, cu aproximativ zece conturi suplimentare pe lună, managerul speră să ajungă în curând la 160, ceea ce el consideră un “nivel de rentabilitate”.

La Washington, restaurantul italian La Collina a lansat un „Pasta Club”: două livrări pentru 85 de dolari pe lună.

“Patronii restaurantelor vor să-și țină aproape clientela, dar și să genereze venituri suplimentare”, spune David Henkes, de la consultanța de catering Technomic.

Pret A Manger servește, cu 19,99 de dolari pe lună, până la 5 cafele pe zi, o ofertă lansată la sfârșitul anului trecut, după o probă de succes în Regatul Unit. În ianuarie, marca de fast-food Taco Bell a lansat „Taco Lover’s Pass”, care permite clienților să comande câte un taco pe zi pe o perioadă o lună, pentru 10 dolari.

În afară de fast-food, majoritatea unităților care au lansat abonamente se bazează în principal pe livrări la domiciliu, dar nu intenționează să se oprească aici.

The Eastern Point Collective a creat astfel o „Gin Society” pentru barul său The Wells care include, pe lângă trimiterea acasă a ingredientelor pentru un cocktail în fiecare lună, prioritate pentru rezervări în unitate și acces exclusiv la noi rețete de băuturi.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
537 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger