AcasăAfaceriNFT-urile, business-to-business cu marile branduri globale

NFT-urile, business-to-business cu marile branduri globale

NFT-urile, sau jetoane non-fungibile, s-au infiltrat în aproape fiecare colț al internetului și în fiecare afacere dispusă să arunce cu bani în ceea ce a fost numit „Web3” – o versiune ipotetică a rețelei bazată pe tehnologia blockchain.

Pe măsură ce o fac, Hang, un nou start-up business-to business( B2B) în acest spațiu în curs de dezvoltare, dorește să ajute unele dintre cele mai mari branduri din lume să înlocuiască programele de membru și de loialitate existente cu NFT-uri care utilizează această tehnologie.

Apariția internetului a însemnat că oricine poate vizualiza gratuit imagini, videoclipuri și melodii online. Oamenii cumpără NFT-uri din convingerea că vor putea dovedi proprietatea unui obiect virtual prin intermediul tehnologiei blockchain, care servește drept registru digital al istoriei tranzacțiilor.

Hang a anunțat că a obținut o rundă de finanțare de 16 milioane de dolari din seria A, condusă de firma de risc cripto Paradigm, care deține o participație în unii dintre cei mai mari jucători din sector, inclusiv FTX, BlockFi și Coinbase.

Printre investitorii suplimentari ai Hang se numără Tiger Global, compania de ochelari Warby Parker, retailerul de încălțăminte Allbirds și Thirty Five Ventures a lui Kevin Durant, printre alții.

Printre primii săi clienți se numără Budweiser, Bleacher Report, Pinkberry, precum și grupurile de festivaluri muzicale Bonnaroo și Superfly.

“Datorită tehnologiei blockchain, NFT-urile creează o modalitate prin care mărcile își pot stimula utilizatorii nu doar să se claseze la un nou nivel în cadrul programului lor, ci și să aprecieze valoarea activului pe care îl dețin și care poate fi revândut ulterior”, a declarat cofondatorul și CEO-ul Hang, Matt Smolin, pentru CNBC. „Cel mai bun mod de a face acest lucru este prin creșterea valorii de viață a bazei lor de utilizatori și valorificarea loialității”.

Este o perspectivă nouă în cadrul industriei criptografice aflate în dificultate. În plină „iarnă criptografică”, nume importante precum Three Arrows Capital și creditori precum Celsius și Voyager Digital au dat faliment, ceea ce a zdruncinat încrederea în acest sector.

Dar Smolin afirmă că succesul pe termen lung a companiei sale și adoptarea mai largă a NFT-urilor, dincolo de artiști și colecționari, se vor baza pe integrarea unora dintre tehnologiile tranzacțiilor cu care consumatorii erau deja familiarizați, „cum ar fi e-mailul și cardul de credit”.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
119 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger