AcasăAfaceriNestle își vinde afacerea cu apă, tranzacție de miliarde

Nestle își vinde afacerea cu apă, tranzacție de miliarde

Concernul alimentar elvețian a anunțat vânzarea mărcilor sale de apă din America de Nord către două fonduri de capital privat pentru 4,3 miliarde de dolari (3,6 miliarde de euro).

Nestle vrea să se concentreze pe brandurile sale de ultimă generație, precum Perrier, și intenționează să-și dubleze ofertele premium. Această vânzare către One Rock Capital Partners și Metropoulos & Co privește mărcile regionale de apă de izvor, activitatea de apă purificată și serviciul de livrare a băuturilor din Statele Unite și Canada, Ready Refresh.  Perrier, San Pellegrino și Acqua Panna, mărci internaționale care au contribuit la redresarea creșterii activității Nestle în trimestrul trei, nu fac parte din acordul de vânzare. “ Continuăm să ne transformăm afacerile cu apă la nivel global în vederea optimizării poziționării acestora pentru o creștere profitabilă pe termen lung.Această vânzare ne va permite să ne concentrăm mai mult pe mărcile noastre internaționale premium, apele minerale naturale locale și produsele de înaltă calitate pentru hidratare sănătoasă”, a declarat CEO-ul Mark Schneider. Nestle, cu sediul central în Vevey, anunțase în iunie anul trecut că explorează o posibilă vânzare a unei părți din afacerea sa de apă din America de Nord. Reuters a raportat luna aceasta că Nestle este în discuții cu One Rock Capital – o divizie are aproximativ 7.000 de angajați în Statele Unite și peste 230 în Canada. Dean Metropoulos, fondatorul Metropoulos & Co, va deveni președintele și directorul executiv interimar al Nestle Waters America de Nord după încheierea acordului.

author avatar
Bogdan Borcea