AcasăAfaceriNebunia NFT-urilor a contaminat și vedetele de la Bollywood

Nebunia NFT-urilor a contaminat și vedetele de la Bollywood

Starurile filmului indian se lansează în afaceri cu jetoanele nefungibile, profitând de interesul global pentru astfel de active.

NFT-urile sunt un tip de activ digital care utilizează blockchain pentru a înregistra proprietatea asupra unor articole precum imagini, videoclipuri și alte obiecte de colecție. Popularitatea lor uriașă i-a derutat pe mulți, dar creșterea explozivă nu arată niciun semn de scădere.

Actori venerați de la Bollywood, precum Amitabh Bachchan și Salman Khan plănuiesc că lanseze NFT-uri în curând, notează Reuters.

În timp ce Bachchan va folosi postere cu autografe ale filmelor sale,  anunțul lui Khan a provocat un val de entuziasm pe Twitter, unde are 43 de milioane de susținători.

Luna aceasta, a fost lansată Bollycoin, o platformă NFT pentru activele Bollywood, și a vândut 8 milioane din așa-numitele „BollyCoins”, jetoane cripto care pot fi folosite pentru a cumpăra NFT-uri, din cele 20 de milioane disponibile.

“Era inevitabil ca vedetele de la Bollywood să folosească NFT-urile. Le văd ca o altă platformă în care își pot folosi conținutul existent și pot genera venituri”, a spus Ayaan Agnihotri, manager la Bollycoin.

Vishakha Singh, vicepreședinte pentru NFT la bursa criptografică indiană WazirX, susține că desantul celebrităților pe această piață va crea entuziasm pentru industria cripto și activelor digitale.

Creșterea prețului criptomonedelor în timpul pandemiei este adesea citată ca un motor din spatele dezvoltării pieței NFT.

Volumul vânzărilor de jetoane nefungibile a crescut la 10,7 miliarde de dolari în al treilea trimestru din acest an, de opt ori mai mult față de trimestrul precedent.

Pe cea mai mare piață NFT, OpenSea, vânzările au atins 3,4 miliarde de dolari în august. Activitatea a rămas puternică chiar și în septembrie, când piețele bursiere globale au raportat scăderi.

author avatar
Radu Jacotă Redactor