Cauta

Miliarde de dolari, sifonate de site-urile de divertisment piratate

Miliarde de dolari, sifonate de site-urile de divertisment piratate - Ziarul National

Site-urile și aplicațiile care oferă conținut piratat sau furat –  filme, emisiuni TV, jocuri și evenimente live – câștigă în medie peste 1,3 miliarde de dolari în venituri anuale din publicitate, potrivit unui raport publicat de Digital Citizens Alliance și firma globală de consultanță White Bullet.

“Companiile de tehnologie precum Amazon, Facebook și Google sunt responsabile pentru o mare parte din finanțarea acordată unor astfel de operatori de piraterie prin reclame, chiar dacă acești infractori oferă conținut riscant care expune consumatorii la fraude și malware”, a declarat  Tom Galvin, director executiv Digital Citizens.

“Este timpul ca firmele Fortune 100 și industria publicitară legitimă să nu mai canalizeze zeci de milioane de dolari către infractori. Pirateria online este o pacoste, dăunează reputației mărcilor și a ecosistemului publicitar general, dăunează creatorilor și prezintă noi provocări pentru aplicarea legii”.

Site-urile web care oferă conținut furat generează peste 1 miliard de dolari din venituri anuale globale din publicitate, în timp ce primele cinci dintre acestea au realizat în medie 18,3 milioane de dolari în vânzări din publicitate.

White Bullet a analizat 664 miliarde de afișări de anunțuri și a constatat că aproximativ unul din trei site-uri web și aplicații de piraterie au publicitate riscantă care expune consumatorii la fraude și malware.

“Publicitatea digitală finanțează pirateria”

În raport se arată că anunțurile pentru Amazon, Facebook și Google reprezentau 73 la sută din toate mărcile majore care făceau publicitate frecventă în aplicațiile de piraterie.

Consumatorii care recunosc că vizitează site-uri web și aplicații piratate au de două până la trei ori mai multe șanse să raporteze o problemă cu malware decât cei care nu vizitează aceste site-uri și aplicații ilicite.

„Raportul confirmă simplul fapt că publicitatea digitală finanțează pirateria. Aceste date sunt dovezile necesare pentru a schimba acest lucru”,a spus Peter Szyszko, fondator și director executiv al White Bullet.

White Bullet a anunțat că a oprit milioane de cheltuieli publicitare din finanțarea pirateriei și a redus profitul infracțiunilor de proprietate intelectuală. Dar mai trebuie făcut încă mult.

În prezent, există o scădere semnificativă recentă a anunțurilor Amazon care apar pe site-urile și aplicațiile de piraterie, demonstrând că problema poate fi soluționată dacă o  companie gigant face din aceasta o prioritate.

Ultimele stiri

  • VIDEO. Scandal la primele ore ale dimineții, la intrarea în Mamaia. Șase tineri au ajuns la Poliție după o încăierare
  • Cele mai grave greşeli pe care le fac oamenii când folosesc un cuptor cu microunde. Unele pot pune locuinţa în pericol!
  • Miliardarul rus care a fondat Telegram vrea să lase cât mai mulţi moştenitori. Oferta lui pentru femeile care acceptă să-i nască un copil
  • Tragedie de proporţii în a doua zi de Crăciun! Doi tineri au murit după ce două maşini s-au ciocnit violent într-o comună din Bistrița-Năsăud
  • Ce se întâmplă cu vremea după valul de frig de Crăciun. Prognoza meteo până spre final de ianuarie/Informațiile vin de la ANM
  • Locuri de muncă în Bucureşti. Românii care vor să muncească în Capitală pot alege dintre 7.000 de joburi disponibile
  • Muncitorii au găsit o casetă metalică sub talpa Cavalerului de pe acoperişul Castelului Corvinilor. Ce se ascundea înăuntru
  • VIDEO. Furtuni și inundații devastatoare în California. Trei persoane și-au pierdut viața
  • Locul de muncă plătit cu 30.000 de euro pentru 6 luni. Ce criterii de angajare trebuie să îndeplineşti
  • Casă din Botoșani, distrusă de flăcări: proprietarul a suferit un atac de panică. De la ce a pornit incendiul puternic – VIDEO
  • Exit mobile version