Cauta

Metaverse, noua piață de desfacerea a giganților comerțului și brandurilor de renume

Walmart se aventurează în metaverse cu planuri de a-și crea propria sa criptomonedă și o colecție de jetoane nefungibile sau NFT.

Retailerul de tip big-box a depus o serie de cereri la Oficiul  de Brevete și Mărci din SUA, care indică intenția sa de a produce și vinde bunuri virtuale, inclusiv electronice, decorațiuni pentru casă, jucării, articole sportive și produse de îngrijire personală.

Într-un document separat, Walmart a precizat că va oferi utilizatorilor o monedă virtuală, precum și NFT. “Companiile comerciale au ambiții dincolo de rețelele sociale și se grăbesc să descopere cum se vor integra într-o lume virtuală. Metaverse reprezintă o nouă piață de desfacere și va remodela viitoarele experiențe de cumpărături”, spune Josh Gerber, avocat specializat în mărci înregistrate.

Nike a depus cereri pentru a vinde încălțăminte și îmbrăcăminte de marcă virtuală. Va face echipă cu Roblox pentru a crea o lume online numită Nikeland. În decembrie, a cumpărat producătorul de adidași virtuali RTKFT (pronunțat „artefact”) pentru o sumă nedezvăluită.

De asemenea, compania GAP a început să vândă NFT-uri ale hanoracelor sale emblematice. Producătorul de îmbrăcăminte a spus că prețurile NFT-urilor sale vor avea prețuri cuprinse între aproximativ 8,30 USD și 415 USD și vor veni cu un hanorac fizic.

Alți jucători de pe piață – Urban Outfitters,Balenciaga, Ralph Lauren și Abercrombie&Fitch – au depus cereri de mărci comerciale în intenția de a deschide magazine virtuale pentru a obține noi fluxuri de venituri. Iar pentru mărcile de lux precum Gucci și Louis Vuitton, NFT-urile pot servi ca o formă de autentificare pentru bunuri tangibile și mai scumpe.

Pe măsură ce mai mulți consumatori se familiarizează cu metaversul și articolele stocate pe blockchain, mai mulți retaileri vor dori să-și creeze propriul ecosistem în jurul acestuia.

“Marii comercianți nu vor să rateze nicio oportunitate din metavers. Cred că este un avantaj pentru orice companie din retail”, a subliniat Frank Chaparro, director la firma de servicii de informare cripto The Block.

Ultimele stiri

  • Ducesa de Kent a Marii Britanii s-a stins din viață la vârsta de 92 de ani/Anunțul de la Palatul Buckingham – VIDEO
  • Român dispărut în Italia, găsit în viață după 12 zile. Cu ce s-a hrănit în tot acest timp
  • Drone detectate la nord-est de Sulina/Două aeronave Eurofighter Typhoon au survolat zona din apropierea graniţei cu Ucraina
  • BNS, solidar cu protestele profesorilor din întreaga țară: „Revendicările lor să fie soluționate în mod responsabil”
  • Fit-tech românesc: cum personalizarea AI în fitness și nutriție prinde teren și la noi
  • Cum va fi vremea în următoarele săptămâni. Estimările meteorologilor pentru perioada 8 septembrie – 6 octombrie
  • Atac șocant în Canada: o tânără a fost ucisă, alte șapte persoane fiind rănite. Ce s-a întâmplat cu agresorul
  • Ministrul Educației, optimist că școala va începe luni: „Le transmit părinţilor să îi ducă pe copii la şcoală”
  • Ministrul Muncii, întrebat dacă vor fi bani de pensii până la sfârşitul anului: „Vor fi dacă vom face niște economii” – VIDEO
  • Oferta publică de cumpărare Fondul Proprietatea SA.
  • Exit mobile version