Cauta

Metaverse, noua piață de desfacerea a giganților comerțului și brandurilor de renume

Metaverse, noua piață de desfacerea a giganților comerțului și brandurilor de renume - Ziarul National

Walmart se aventurează în metaverse cu planuri de a-și crea propria sa criptomonedă și o colecție de jetoane nefungibile sau NFT.

Metaverse, noua piață de desfacerea a giganților comerțului și brandurilor de renume - Ziarul NationalRetailerul de tip big-box a depus o serie de cereri la Oficiul  de Brevete și Mărci din SUA, care indică intenția sa de a produce și vinde bunuri virtuale, inclusiv electronice, decorațiuni pentru casă, jucării, articole sportive și produse de îngrijire personală.

Într-un document separat, Walmart a precizat că va oferi utilizatorilor o monedă virtuală, precum și NFT. “Companiile comerciale au ambiții dincolo de rețelele sociale și se grăbesc să descopere cum se vor integra într-o lume virtuală. Metaverse reprezintă o nouă piață de desfacere și va remodela viitoarele experiențe de cumpărături”, spune Josh Gerber, avocat specializat în mărci înregistrate.

Nike a depus cereri pentru a vinde încălțăminte și îmbrăcăminte de marcă virtuală. Va face echipă cu Roblox pentru a crea o lume online numită Nikeland. În decembrie, a cumpărat producătorul de adidași virtuali RTKFT (pronunțat „artefact”) pentru o sumă nedezvăluită.

De asemenea, compania GAP a început să vândă NFT-uri ale hanoracelor sale emblematice. Producătorul de îmbrăcăminte a spus că prețurile NFT-urilor sale vor avea prețuri cuprinse între aproximativ 8,30 USD și 415 USD și vor veni cu un hanorac fizic.

Alți jucători de pe piață – Urban Outfitters,Balenciaga, Ralph Lauren și Abercrombie&Fitch – au depus cereri de mărci comerciale în intenția de a deschide magazine virtuale pentru a obține noi fluxuri de venituri. Iar pentru mărcile de lux precum Gucci și Louis Vuitton, NFT-urile pot servi ca o formă de autentificare pentru bunuri tangibile și mai scumpe.

Pe măsură ce mai mulți consumatori se familiarizează cu metaversul și articolele stocate pe blockchain, mai mulți retaileri vor dori să-și creeze propriul ecosistem în jurul acestuia.

“Marii comercianți nu vor să rateze nicio oportunitate din metavers. Cred că este un avantaj pentru orice companie din retail”, a subliniat Frank Chaparro, director la firma de servicii de informare cripto The Block.

Ultimele stiri

  • Nicușor Dan, despre majorarea impozitului pe proprietate: Nu-i o fericire, dar nu este nici o catastrofă – VIDEO
  • Mai contează Europa?
  • Cum pot studenții români să schimbe viitorul energiei verzi: proiectul DFG Energy Solutions, în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Garanțiile de securitate oferite lui Zelenski nu vor obliga Occidentul să intre în război pentru Ucraina
  • UPDATE. Fostul ministru al Transporturilor, arestat preventiv/Noi detalii în scandalul momentului! Ce ar fi declarat complicele fostului ministru Răzvan Cuc la DNA
  • Premierul, declarații de ultimă oră! Ilie Bolojan: Cel puţin în fapte de corupţie grave nu ar trebui să existe prescripție
  • Iar au început tefeloazele să se vaite că au protestat în frig
  • Sărbători cu buget chibzuit și cu ochii pe oferte! Studiu: Bugetul alocat cumpărăturilor scade cu 10% în 2025
  • Bolojan ar vrea ca toată lumea să se pensioneze la 65 de ani: „Trebuie să eliminăm posibilitățile de pensionare anticipată”/Ce spune premierul despre ajutoarele de șomaj
  • Părinții, în alertă! Mai mulți copii de la o grădiniță din Drobeta-Turnu Severin, la spital cu simptome de toxiinfecție alimentară
  • Exit mobile version