Cauta

Mai multe carate și strălucire: cum vrea LVMH să schimbe Tiffany

Mai multe carate și strălucire: cum vrea LVMH să schimbe Tiffany - Ziarul National

Grupul francez de produse de lux LVMH intenționează să revizuiască vasta gamă de produse Tiffany & Co pentru a se concentra mai mult pe aur și pietre prețioase, după închiderea preluării de 15,8 miliarde de dolari a bijutierului american în această lună.

Mai multe carate și strălucire: cum vrea LVMH să schimbe Tiffany - Ziarul NationalȘase surse, inclusiv două persoane cu informații profunde despre operațiunile  Tiffany, au declarat pentru Reuters că proprietarul Louis Vuitton ar putea, de asemenea, să reînnoiască aspectul magazinelor de bijuterii și să-și sporească prezența în Europa și Asia. Mai mult de o treime din cele 320 de magazine Tiffany se află în Statele Unite și două surse au descris unele dintre ele ca fiind învechite și care au nevoie de renovări: “LVMH poate oferi Tiffany timp și bani necesari pentru a face investiții mari în gama de produse și în magazinele din întreaga lume și să aștepte ca acestea să dea roade pe termen mediu”.  De asemenea, grupul are în vedere să înființeze o gamă de ceasuri Tiffany. Spre deosebire de rivali precum Cartier, deținută de Richemont și Van Cleef & Arpels, precum și marca LVMH Bulgari, produsele Tiffany variază de la pandantive de argint de 150 de dolari până la coliere cu diamante la prețuri de zeci de milioane. Bijuteriile de argint oferă un punct de intrare perfect pentru cumpărătorii mai tineri, mai puțin bogați, dar nume de top din industrie au nevoie și de gama medie spre înaltă – cu prețuri de peste 100.000 USD – pentru a crea o aură de exclusivitate. Într-un mesaj video către angajați, șeful LVMH, Bernard Arnault, care este și cel mai bogat om din Franța, a spus că dorește să ridice statutul  Tiffany, chiar dacă acest lucru va lua timp. LVMH a numit anterior perspectivele lui Tiffany „dezastruoase” din cauza managementului deficitar în timpul crizei COVID-19. Tiffany și-a recâștigat însă terenul prin vânzările online și mai ales în China în ultimul trimestru. Bijuteriile în ansamblu, unul dintre sectoarele de lux cu cea mai rapidă creștere din ultimii ani, au rezistat mai mult decât  alte afaceri de la începutul pandemiei.

Ultimele stiri

  • BEC spune STOP: clipul cu Nicușor Dan și Drulă filmat la Cotroceni, declarat ILEGAL!
  • VIDEO Cum arată DN1 după ce s-a surpat la Comarnic. Va fi coșmar să mergi la munte de Sărbători
  • Alege ce citești
  • Miliardele Capitalei le-au luat mințile / „Dreapta” pierde indiferent cine câștigă
  • România, Grecia și Bulgaria își consolidează cooperarea în domeniul infrastructurii de transport
  • Demență totală. Guvernul scoate din piață toate soiurile de legume, fructe și cereale românești
  • Companiile Big Tech, noile Soviete
  • Trump și diplomația neconvențională
  • Cine stă, de fapt, în spatele lui Ciprian Ciucu! Operațiunea „Mama sunt eu”
  • Arestări la compania Damen din Olanda. Șantierul naval Mangalia, în aer
  • Exit mobile version