Grupul francez de produse de lux LVMH intenționează să revizuiască vasta gamă de produse Tiffany & Co pentru a se concentra mai mult pe aur și pietre prețioase, după închiderea preluării de 15,8 miliarde de dolari a bijutierului american în această lună.
Șase surse, inclusiv două persoane cu informații profunde despre operațiunile Tiffany, au declarat pentru Reuters că proprietarul Louis Vuitton ar putea, de asemenea, să reînnoiască aspectul magazinelor de bijuterii și să-și sporească prezența în Europa și Asia. Mai mult de o treime din cele 320 de magazine Tiffany se află în Statele Unite și două surse au descris unele dintre ele ca fiind învechite și care au nevoie de renovări: “LVMH poate oferi Tiffany timp și bani necesari pentru a face investiții mari în gama de produse și în magazinele din întreaga lume și să aștepte ca acestea să dea roade pe termen mediu”. De asemenea, grupul are în vedere să înființeze o gamă de ceasuri Tiffany. Spre deosebire de rivali precum Cartier, deținută de Richemont și Van Cleef & Arpels, precum și marca LVMH Bulgari, produsele Tiffany variază de la pandantive de argint de 150 de dolari până la coliere cu diamante la prețuri de zeci de milioane. Bijuteriile de argint oferă un punct de intrare perfect pentru cumpărătorii mai tineri, mai puțin bogați, dar nume de top din industrie au nevoie și de gama medie spre înaltă – cu prețuri de peste 100.000 USD – pentru a crea o aură de exclusivitate. Într-un mesaj video către angajați, șeful LVMH, Bernard Arnault, care este și cel mai bogat om din Franța, a spus că dorește să ridice statutul Tiffany, chiar dacă acest lucru va lua timp. LVMH a numit anterior perspectivele lui Tiffany „dezastruoase” din cauza managementului deficitar în timpul crizei COVID-19. Tiffany și-a recâștigat însă terenul prin vânzările online și mai ales în China în ultimul trimestru. Bijuteriile în ansamblu, unul dintre sectoarele de lux cu cea mai rapidă creștere din ultimii ani, au rezistat mai mult decât alte afaceri de la începutul pandemiei.