AcasăAfaceriLouis Vuitton scumpește luxul

Louis Vuitton scumpește luxul

Brandul de modă de top al LVMH, va crește miercuri prețurile la nivel mondial din cauza creșterii costurilor de producție și transport.

Louis Vuitton va deveni unul dintre primele mărci majore din industrie care va urca semnificativ prețurile în acest an pentru a păstra marjele pe măsură ce costurile cresc.

Creșterile de preț vor afecta magazinele Vuitton din întreaga lume, articolele din piele, accesoriile de modă și parfumurile, a declarat un purtător de cuvând al casei franceze.

Cu toate acestea, Louis Vuitton  nu a dat mai multe detalii despre amploarea majorărilor, cu excepția faptului că scumpirile ar varia în funcție de produse.

„Ajustarea prețurilor ia în considerare modificările costurilor de producție, materiilor prime, transportului, precum și inflației”.

Unii bloggeri au sugerat pe rețelele sociale chineze – China este printre piețele majore a bunurilor de lux –  că prețul anumitor modele de genți, precum emblematicele Capucines și Neverfull, va crește cu 20% sau mai mult, fără a cita surse.

PurseBop, un site de monitorizare a pieței de lux, transmite prognoze că această creștere la nivel global va fi între aproximativ 4% pentru gama de jos și 15% până la 18% în medie la gama superioară.

Prezentând vânzări și profituri record în 2021 pentru ramura de modă și articole din piele, CEO-ul LVMH, Bernard Arnault, a declarat în ianuarie că grupul are suficientă marjă de manevră pentru a crește prețurile într-un mediu inflaționist, dar că mișcarea ar trebui să fie „rezonabilă”.

Chanel a crescut prețurile unora dintre gențile sale de trei ori anul trecut, iar populara geantă Classic Flap, care se vinde în prezent cu 8.200 de dolari (7.231 de euro) este acum cu 3.000 de dolari (aproape 60%) mai scumpă decât în ​​2019.

author avatar
Radu Jacotă Redactor