Cauta

Lamborghini se descurcă și fără portofelele rușilor

Lamborghini poate compensa cu ușurință vânzările pierdute din decizia sa de a suspenda afacerile în Rusia, după invadarea Ucrainei, a asigurat directorul general Stephan Winkelmann.

Producătorul italian,  parte a grupului Volkswagen, a vândut un număr record de aproximativ 200 de automobile în Rusia, din cele 8.405 de comercializate la nivel mondial.

„Automobilele pe care ni le-am planificat să le producem pentru Rusia în acest an pot fi absorbite cu uşurinţă de alte pieţe. Aşteptăm să vedem cum va evolua situaţia în Ucraina dar dacă nu se va schimba nu vom avea nicio problemă să absorbim acea cerere graţie comenzilor solide şi listelor de aşteptare”, a precizat Winkelmann.

Lamborghini intenţionează ca în 2023 să înceapă să ofere şi vehicule hibride urmând ca de la finele lui 2024 şi începutul lui 2025 întreaga sa linie de modele – Huracan, Aventador şi SUV-ul Urus –  să intre în segmentul hibrid plug-in.

Primul Lamborghini full electric ar urma să fie lansat în a doua jumătate a deceniului iar producţia se va realiza la cartierul general al firmei din apropiere de Bologna, nordul Italiei. „Este loc acolo pentru creşterea producţiei”, a spus Winkelmann. În acest an  vor fi prezentate două noi versiuni ale modelului Huracan precum şi un face lift al Urus.

Dar tranziția spre electricitate reprezintă o provocare pentru Lamborghini și pentru ceilalți constructori de super-mașini. Și chiar o ofensă pentru fanii acestor mărci, inclusiv cei din Rusia– zgomotul unui motor de 12 cilindri și stilul agresiv sunt componente esențiale pentru cultura Lamborghini și Ferrari.

Guvernele din întreaga lume pun presiuni pentru scoaterea din producţie a automobilelor cu combustie internă, pentru a putea să îşi atingă obiectivele de mediu.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • USR și Zelenski, sabotori de serviciu
  • România, în colaps? Dezmăț pe bani publici la companiile de stat
  • Producătorii americani de arme urmăresc valul cheltuielilor militare europene
  • Cârdășie cu autoritățile sau sfidare pe față. OMV Petrom face ”legea” în pădurile țării
  • „Plantele adaptogene”: aliații naturali împotriva stresului și epuizării
  • Ingineria tarifară revine în forță. Companiile se feresc de taxele mari
  • Concluzie șoc a asociației companiilor energetice din UE. Europenii, prea săraci pentru a trece la tranziția verde
  • Vine șocul petrolier?
  • Economia mondială se clatină. Războiul din Orientul Mijlociu a expus o ordine fragilă
  • Exit mobile version