AcasăAfaceriHotel de lux. Dolce&Gabbana intră în lumea imobiliară

Hotel de lux. Dolce&Gabbana intră în lumea imobiliară

Dolce & Gabbana este cea mai recentă casă de modă care a intrat în afaceri imobiliare, cu un hotel de lux în Maldive în curs de amenajare.

Marca italiană a încheiat un parteneriat cu Dar Global, divizia internațională a dezvoltatorului imobiliar saudit Dar Al Arkan, pentru acest proiect. Acesta se află în stadii incipiente, iar data estimată de finalizare nu a fost încă anunțată.

„Suntem încântați să aducem ambasadorul modei italiene în lumea imobiliară și a ospitalității”, a declarat Ziad El Chaar, director executiv al Dar Global.De asemenea, compania  se află în spatele unor proiecte precum Les Vagues by Elie Saab, un ansamblu rezidențial pe malul mării în Qatar; Urban Oasis by Missoni Home în Dubai; și Upside Living Villas în Riyadh, cu interioare semnate Versace.

Pe lângă hotelul din Maldive, Dolce&Gabbana a anunțat proiecte rezidențiale în Miami, SUA, și Marbella, Spania. Reprezintă debutul mărcii în sector imobiliar, urmând astfel exemplul altor jucători de lux precum Giorgio Armani și Bulgari.

Aceste companii, notează The National, încorporează elementele care le caracterizează, de la design la ethosul mărcii, în turnurile rezidențiale și în hoteluri, oferind oaspeților o experiență de lifestyle elevată.

De exemplu, hotelul Armani din Burj Khalifa prezintă o schemă de culori întunecate și discrete, de la bej la cărbune, în timp ce tot mobilierul provine din linia de articole pentru interiorul locuințelor a mărcii, Armani Casa.

Același lucru ar putea fi așteptat și în cazul proiectului Dolce & Gabbana În 2021, brandul fondat în 1985 de  Domenico Dolce și Stefano Gabbana a lansat D&G Home Collection, cu accesorii de vânzare pentru camera de zi, veselă și decorațiuni pentru baie.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
205 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger