Cauta

Hermes deschide șampania: cumpărătorii din SUA și Europa se răsfață cu gențile Birkin

Gențile Birkin, modele de peste 10.000 de dolari, sunt râvnite de consumatorii înstăriți și înregistrează o creștere puternică a vânzărilor

Vânzările Hermes au crescut, deoarece clienții bogați din SUA și Europa au cumpărat gențile scumpe Birkin și Kelly ale companiei franceze.

Veniturile au crescut cu aproximativ 16% la un curs de schimb constant în al treilea trimestru, potrivit unui comunicat Hermes International.

Analiștii estimau un câștig de 13%. Creșterea în America a depășit estimările, în timp ce performanța în Asia-Pacific, cu excepția Japoniei, a fost în linie cu așteptările.

Hermes a depășit alte grupuri de lux: brandul francez a beneficiat de o cerere rezistentă, chiar și în condițiile în care creșterea în mare parte din industrie a încetinit. Capacitatea sa limitată de producție creează un portofoliu de comenzi pentru gențile sale de mână apreciate și o mai mare putere de stabilire a prețurilor.

Hermes este „într-o ligă de sine stătătoare”, spune Thomas Chauvet, analist la Citigroup. Grupul beneficiază de o „cotă mare de clienți loiali, din segmentul demografic superior”, a adăugat el.

Acțiunile au crescut marți la Paris cu până la 3,3% și au câștigat aproximativ 19% în acest an. Hermes are o valoare de piață de 181 de miliarde de euro, de peste trei ori mai mare decât cea a Kering, proprietarul Gucci.

Vânzările în China, Taiwan, Hong Kong și Macao au fost „robuste” și se compară cu un trimestru deosebit de puternic anul trecut, a declarat directorul financiar Eric du Halgouet. Compania nu prevede deocamdată o revenire în Europa a turiștilor chinezi, care aleg să călătorească la nivel regional. Forța performanței din SUA a fost susținută în special de magazinul din Madison Avenue al mărcii, deschis în urmă cu un an.

“Hermes nu a observat o schimbare a tendințelor de cumpărare de la începutul lunii octombrie, dar rămâne atentă la potențialul impact al evenimentelor geopolitice recente asupra turismului”, a adăugat du Halgouet.

Grupul de lux LVMH – ale cărui mărci includ Louis Vuitton și Christian Dior – a raportat vânzări trimestriale dezamăgitoare la începutul acestei luni, deoarece cumpărătorii au redus cheltuielile pentru băuturi și genți scumpe.

În general, accelerarea vânzărilor  Hermes demonstrează  rezistența cererii globale pentru produsele din piele de înaltă calitate ale grupului, în ciuda unui context economic tulbure. Gențile Birkin, modele de peste 10.000 de dolari, sunt râvnite de consumatorii înstăriți și înregistrează o creștere puternică a vânzărilor.

Ultimele stiri

  • Scandal la Mangalia: Repetă Mohammad Murad rețeta ilegală din 2020?
  • PSD continuă să aloce fonduri uriașe pentru a păstra ritmul investițiilor în infrastructură
  • Horoscop luna iunie 2024 – pentru toate zodiile. Noroc şi reuşite în multe activităţi. Planurile de călătorie ţin capul de afiş
  • Românii care îşi pot pierde „leafa” din cauza noilor prevederi din Legea Pensiilor 2024. Seniorii care riscă să rămână fără bani
  • Planul Oficial al lui Sebastian Burduja pentru București, dezvăluit românilor din Capitală
  • Zile libere legale pentru români în luna iunie 2024. Cei mai mulţi au 3, dar există şi norocoşi care primesc 4
  • Veşti proaste despre Kate Middleton după anunţul că se luptă cu cancerul!
  • Traian Băsescu, avertisment pentru Klaus Iohannis: „Liderii statelor NATO se feresc să fie șantajați”
  • Guvernul României, pus la colţ! Trebuie să plătească 42 de milioane de euro către băieţii deştepţi din energie
  • Mai este profitabil să investeşti într-un apartament, în 2024? Ce câştig îţi poate aduce o afacere în imobiliare
  • Exit mobile version