AcasăAfaceriGrupul elvețian AUDACIA s-a lansat la București: „Vom produce în România....

Grupul elvețian AUDACIA s-a lansat la București: „Vom produce în România. De aici vor pleca la export produse de cea mai înaltă calitate MADE IN ROMANIA”

Cunoscutul grup elvețian AUDACIA s-a lansat, ieri, și în România. Cu acoperire globală, specializat în investiții private și platforme de e-commerce, grupul elvețian își propune s ă investească sume importante de bani  în țara noastră și de a construi un puternic portofoliu de produse Made in Romania.

Alexandre Bonvin și Victor Corbillon fondatorul și COO AUDACIA GROUP

Pentru a înțelege importanța venirii AUDACIA în România, mai ales în contextul global actual, trebuie să știți că grupul elvețian a fost fondat în 2018 de către Alexandre Bonvin și reunește unele dintre cele mai puternice și mai promițătoare companii online.  Pe scurt, AUDACIA GROUP înseamnă: 11  companii care operează 15 platforme de comerț electronic/online, peste 1,8 milioane de clienți, vânzări anuale de 45 milioane CHF, peste 25 de țări în care livrează produsele proprii dar si 254.000 de copaci plantați pentru a compensa amprenta ecologică a angajaților grupului. Excelența operaționlă este dovedită de principalele mărci ale grupului: KissKiss, Stickerkid, Stickeryeti, Idealvoyance, Manticus, Joujou, Tattoo4days, Kandle, Sweetplaid.

„Interesul Audacia Group de a investi sume importante de bani în România este absolut justificat având în vedere numeroasele oportunități de afaceri pe care România le oferă în această perioadă, în special în domeniul platformelor de comerț online. România reprezintă o piață extrem de ofertantă și din punctul de vedere al expansiunii comerțului online în acest moment, dar și din punctul de vedere al inovării in domeniu IT, în general”, a declarat Alexandre Bonvin, fondatorul AUDACIA.

Stickerkid unul dintre cele mai puternice branduri din portofoliul AUDACIA GROUP

Alegerea României a fost  datorată cifrelor extrem de bune rezultate în urma unor cercetări minuțioase ale pieței muncii, dar și a posibilităților extrem de variate în dezvoltarea businessului. Forța de muncă de calitate (de altfel, deloc ieftină în ultimii ani) a fost un punct esențial în decizia conducerii AUDACIA GROUP de a veni în România.

”Nu venim brusc în România. Am făcut cercetări serioase, bazate pe cifre și analize reale. Venim puțin câte puțin, vom respecta toți pașii pentru a crea și aici un brand puternic, cu forță de muncă de calitate”, a declarat Victor Corbillon, COO AUDACIA GROUP. Principalul brand din portofoliul elvețienilor este Stickerkid, apărut sub deviza „Etichetează tot ceea ce iubești”. Stickerkid este o companie de comerț electronic specializată în fabricarea și vânzare a autocolantelor personalizate de înaltă calitate. „Vom produce aici, în România. În Uniunea Europeană vor pleca produse calitative din România, cu etichetă Made in Romania”, a dat asigurări COO AUDACIA GROUP, Victor Corbillon. Asta înseamnă crearea de noi locuri de muncă și noi oportunități pentru antreprenorii locali care vor dori să se alăture grupului de firme elvețian.

„Stickerkid a fost fondat în 2004 și, între timp, numărăm sute de mii de părinți mulțumiți printre clienții noștri. De-a lungul acestor 10 ani, produsele noastre au fost îmbunătățite în mod constant și ne putem uita cu mândrie înapoi la milioane de autocolante imprimate. Ne bucură mai ales când părinții ne recomandă etichetele pentru că sunt convinși de calitatea și durabilitatea lor. ”, a adăugat Victor Corbillon. Pe de altă parte, AUDACIA se dezvoltă la nivel internațional într-un ritm foarte rapid,  iar fondatorul Alexandre Bonvin caută și alte societăți comerciale din acest domeniu pentru a le achiziționa și pentru a le ajuta să crească și să își atingă adevăratul potențial.

În cele trei zile în care s-a aflat în România, conducerea AUDACIA GROUP a avut numeroase întâlniri cu diverse personalități ale mediului de afaceri și nu numai. De altfel, la lansarea brandului AUDACIA, eveniment petrecut miercuri la Athenee Palace Hilton, au participat mai mulți antreprenori de top elvețieni și români, precum și personalități ale vieții politice și publice din România.

author avatar
Andrei Coman
2.800 afisari

3 COMENTARII

  1. Reprezentantul Audacia helvet „jet, bijet”, perciuni și pălărie de haham ii mai lipsesc. E clar cine sunt ăștia și de ce au venit în Romanica. La furat, părerea mea!

  2. elvetienii sunt hotii Europei. Daca nu esti inspirat si mergi in tara lor esti jecmanit cu nerusinare la buzunar. O cafea pish wasser si un pahar minuscul de oranjada in aeroport 24 de euro! Scarbe de oameni!. Goniti urgent din tara noastra !

  3. Uitați-vă, atenți, la cum pozează acest ipochimen. La cum e îmbrăcat. La marele elvețian.
    Nu văd în poze tichia.

Comments are closed.

Nu rata să citești

Ultimele știri