AcasăAfaceriFormula1, magnet pentru industria criptomonedelor

Formula1, magnet pentru industria criptomonedelor

Parteneriatul cu o echipă de Formula 1 s-a transformat într-un simbol al statutului pentru companiile  cripto, un accesoriu ostentativ de mai multe milioane de dolari care semnalează bogăția și succesul într-o perioadă în care prețurile de pe piață reflectă contrariul.

Din noiembrie, industria criptomonedelor a pierdut 2000 de miliarde de dolari, dar caută să păstreze investițiile pentru a se menține pe scena mondială.

Aproximativ 80% dintre echipele de Formula 1 au cel puțin un partener de criptomonede, pe lângă Formula One Group, care are propriul contract de 100 de milioane de dolari cu Crypto.com.

Zak Brown, șeful McLaren Racing, a declarat că echipele de Formula 1 „nu vor să fie lăsate în urmă” atunci când apare un nou sponsor sau o nouă tendință.

McLaren a semnat în luna mai un contract pe cinci ani, în valoare de sute de milioane de dolari, cu casa de schimb de criptomonede OKX și va debuta cu o mașină specială cu tema criptomonedelor pentru circuitele din Singapore și Japonia, în conformitate cu orientările mai stricte privind publicitatea.

Rob Bloom, director de marketing la echipa Aston Martin Lagonda Global Holdings, susține că necesitatea de a modifica brandingul sponsorilor pentru a se adapta la diferite circuite „este ceva obișnuit în acest sport”.

Mai multe echipe din Formula 1 oferă acum jetoane digitale pentru fani – active în criptomonede specifice care pot fi câștigate, tranzacționate și folosite pentru a plăti experiențe sau recompense – și jetoane nefungibile(NFT) atribuite unor piese individuale ale mașinilor. McLaren explorează acum un nou token de fan cu OKX, pe care speră să îl lanseze în 2023.

Ceea ce face ca F1 să fie o propunere promițătoare pentru sponsori este audiența globală și loială a acestui sport. Se așteaptă ca anul viitor competiția să atingă un record de 24 de curse în 21 de țări, desfășurate pe parcursul a nouă luni.

Crypto.com,  Bybit,  FTX și Bitci.com s-au numărat printre câteva companii importante care au semnat contracte cu echipele F1.

În ciuda faptului că sponsorizările echipelor de curse sunt de obicei mai scumpe decât în alte sporturi, directorul de marketing al Crypto.com, Steven Kalifowitz, a declarat că acordurile pentru F1 au fost printre primele încheiate pe bursă.

„Am căutat cu adevărat modalități de a întâlni o audiență globală și de a o întâlni rapid. Formula 1 chiar oferă asta într-un mod în care nu cred că o face cu adevărat niciun alt sport”.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
157 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger