Cauta

Estee Lauder și Tom Ford, afaceri cu frumusețea. Miza de 3 miliarde de dolari

Estee Lauder și Tom Ford, afaceri cu frumusețea. Miza de 3 miliarde de dolari - Ziarul National

Frumusețea este în ochii privitorului. Cugetarea va fi cu adevărat valabilă dacă Estee Lauder Cos. Achiziționează marca Tom Ford pentru 3 miliarde de dolari.

Estee Lauder și Tom Ford, afaceri cu frumusețea. Miza de 3 miliarde de dolari - Ziarul National

În timp ce grupul de produse cosmetice ar putea râvni la controlul deplin al diviziei de frumusețe și parfumuri a  Tom Ford, să se ocupe de hainele și accesoriile companiei ar fi mult mai dificil.

Estee Lauder se află în discuții pentru a cumpăra brandul de frumusețe, ochelari și îmbrăcăminte, fondat de fostul director de creație al Gucci în 2005. Presa americană a susținut că Tom Ford lucrează cu banca Goldman Sachs pentru a “explora o potențială vânzare”.

Estee Lauder are deja un acord de licență de lungă durată pentru liniile de parfumuri și produse de înfrumusețare de înaltă calitate ale lui Tom Ford.

Dar afacerea Tom Ford nu se referă doar la frumusețe. De asemenea, are și un business cu ochelari, care este produs și distribuit de Marcolin SpA. Nu există niciun motiv pentru care acest aranjament nu ar putea continua sub conducerea Estee Lauder. Partea mai dificilă ar fi hainele și accesoriile Tom Ford. Estee nu este un proprietar natural al unei case de modă, așa că ar trebui să găsească un partener de lux cu experiență în domeniul îmbrăcămintei.

Cel mai probabil, nu va fi vorba de unul dintre colosii bling-bling, cum ar fi LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton sau Kering , proprietarul Gucci.

Un grup de lux mai mic, cum ar fi Ermenegildo Zegna Holditalia sau Diesel, ar avea mai mult sens. Iar Zegna are deja o relație comercială cu Tom Ford. Domenico De Sole, fostul director executiv al Gucci, care este acum președintele brandului Tom Ford, face parte și din consiliul de administrație al Zegna.

Nu este clar dacă Ford însuși ar face parte din acest aranjament. Bloomberg News a relatat că o înțelegere ar putea include o opțiune de a lucra cu fondatorul după vânzare. Acest lucru ar putea lăsa ca potențial cumpărător o firmă de capital privat, dornică să pună mâna pe afacerea de frumusețe.

Ultimele stiri

  • Slava Ucraina pe banii europenilor
  • SUA, Europa și China în noua economie spațială
  • La revedere B9!
  • Producătorii de gaze fac legea în România. Amenzile ANRE, frecție la picior de lemn
  • Să începi ca pungășel și să ajungi perfid. Asta înseamnă 36 de ani de muncă
  • Meteorologii AccuWeather, anunț de ultimă oră! Când vine „iarna secolului” în România. Orașele în care va ninge din abundență
  • Reguli simple să-ți protejezi locuința de Sărbători. Ce trebuie să faci ca să nu fii „călcat” de hoți
  • Start de sezon pentru pârtiile din România. Unde se poate schia și cât costă skipass-urile
  • Țara în care creditele ipotecare pe 50 de ani iau avânt. Debitorul trebuie să returneze creditul până la 80 de ani
  • Ce sancțiuni riscă cei care folosesc petarde și artificii de sărbători. Sunt interzise în România
  • Exit mobile version