AcasăAfaceriDior redeschide magazinul emblematic din Paris

Dior redeschide magazinul emblematic din Paris

Pe 16 decembrie 1946, Christian Dior și-a lansat oficial noul său magazin pe Avenue Montaigne. În șapte ani, a fost extins pentru a ocupa cinci etaje și a găzduit 28 de ateliere și 1.000 de angajați.

Această adresă a continuat să fie flagship-ul Dior până acum doi ani, când a fost închisă pentru o amplă renovare. Și-a redeschis porțile duminică.

Complexul nou extins se întinde acum pe o suprafață de 10.000 de metri pătrați, cu cafenele, grădini, un restaurant și un apartament privat pentru vizitele de peste noapte ale clienților VIP.

O sală de expoziție de 2000 de metri pătrați prezintă piese de arhivă și haute couture.

Lângă magazin se află un nou muzeu, La Galerie Dior, care urmărește istoria casei de modă din anii 1940. Include unele dintre cele mai vechi creații ale lui Christian Dior, biroul lui și o cabină de probă originală plină cu pălării, mănuși și bijuterii.

Aceasta este cea mai recentă dintr-o serie de investiții imobiliare semnificative întreprinse de conglomeratul de lux LVMH, proprietarul Dior, în capitala Franței. De asemenea, vor fi incluse două hoteluri – mult așteptatul Cheval Blanc și Bulgari Hotel.

LVMH nu a a informat câți bani au fost cheltuiți pentru aceste proiecte. “Este o investiție pe termen lung”, a declarat un purtător de cuvânt al grupului condus de miliardarul Bernard Arnault. Brandul Dior a atins o cifră de afaceri de 10 miliarde de euro în 2021, inclusiv 4 miliarde datorită parfumurilor și cosmeticelor sale.

author avatar
Radu Jacotă
422 afisari

Nu rata să citești

Ultimele știri