Constructorul britanic de automobile caută să ajungă la mai mulți consumatori prin intermediul modei și a încheiat un parteneriat cu Athletic Propulsion Labs pentru debutul său în domeniul încălțămintei.
Linia în ediție limitată, numită HySpeed, sunt adidași de alergare în cinci culori( 450 de dolari), cu elemente de design inspirate de supercarurile McLaren, cum ar fi scaunele și aerodinamica.
Există materiale din fibră de carbon și amortizare cu azot. Executivii au declarat că proiectul a pornit de la zero și a fost în dezvoltare timp de doi ani. Este cea mai recentă mișcare a McLaren în domeniul modei, după ce anterior s-a asociat cu mărci precum Belstaff, Rhude și SunGod.Gama HySpeed așteaptă cumpărători în magazinele din Los Angeles, Roma, Hong Kong și Dubai.
McLaren traversează o perioadă dificilă, cu o cerere scăzută pentru bolizii săi din cauza pandemiei și cu întârzieri care împiedică lansarea celui mai recent model Artura. Luna trecută, compania a declarat că a strâns 150 de milioane de dolari de la acționari, în condițiile în care lichiditățile s-au diminuat.
În același timp, numele McLaren își găsește noi fani pe piața vitală din SUA prin intermediul echipei sale de Formula 1 care a semnat un contract de sponsorizare pe mai mulți ani cu marca americană de pantofi K-Swiss, produsele urmând să ajungă pe rafturi anul viitor.
Athletic Propulsion Labs, un favorit al celebrităților precum Lady Gaga și Chrissy Teigen, colaborează rar, dar a lucrat anterior cu gigantul de îmbrăcăminte sportivă Lululemon la încălțăminte de performanță.
ce plm e „supercarurile” ?
scrieti dreaq romaneste !