Balenciaga, Gucci și Michael Kors se asociază cu Adidas, Puma și Ellesse în încercarea de a atrage noi fani.
Modele în costume de latex de la Balenciaga și îmbrăcăminte de la Adidas sunt cel mai recent exemplu de colaborare între modă și sport, care a stârnit rumoare pe internet – inclusiv pe Wall Street.
Potrivit revistei Women’s Wear Daily, căutările pentru „treninguri” și „Balenciaga” au crescut cu 25% după ce defilarea de primăvară 2023 a brandului deținut de francezi a uimit bursa de la New York, în timp ce căutările pentru „adidas” au urcat cu 13%.
Evenimentul dintre Balenciaga și Adidas vine la scurt timp după una dintre cele mai mari colaborări ale anului, gigantul german de îmbrăcăminte sportivă s-a unit și cu Gucci pe podiumul colecțiilor în martie.
Directorul de creație al casei itaniene, Alessandro Michele, un fan de lungă durată al adidașilor, a îmbinat în mod ingenios semnăturile puternice ale mărcilor într-o colecție intitulată Exquisite Gucci.
Linia de îmbrăcăminte sport de stradă va ajunge în magazinele Gucci selectate din întreaga lume, din 7 iunie.
Michele se bazează pe look-uri retro de tenis și golf pentru rochii, care sunt prezente împreună cu treninguri, jachete sport și lenjerie de corp.Astfel de colaborări devin evenimente principale și un mod în tendințe de a conecta nume de lux cu fanii mai largi ai modei urbane.
Michael Kors, mai cunoscut pentru hainele sale de seară șic și pline de farmec, a făcut echipă cu brandul italian de îmbrăcăminte sport Ellesse pentru a lansa o colecție inspirată din tenis și schi.
Colaborările sunt o modalitate inteligentă de a fuziona mărci celebre. Au existat o serie de parteneriate de design Air Dior și Dior Converse, precum și Karl Lagerfeld și Puma.