AcasăAfaceriCompaniile globale - strategia muncă la distanță și digitalizare

Companiile globale – strategia muncă la distanță și digitalizare

Majoritatea companiilor globale(87%) vor să dezvolte facilităţile necesare pentru munca la distanţă, în timp ce 61% mizează pe accelerarea agendei digitale, se arată în sondajul Deloitte Global Shared Services & Outsourcing Survey.

Această strategie apare ca o schimbare cheie pentru companiile care doresc să-și reducă costurile și să crească productivitatea.

Trei sferturi dintre respondenţi (73%) intenţionează să implementeze un mod de lucru hibrid (două-trei zile pe săptămână la birou) sau preponderent la distanţă (14%), cu doar câteva zile pe lună la birou, şi doar 9% plănuiesc să revină la prezenţa zilnică la locul de muncă.

De asemenea, organizațiile de servicii de afaceri se concentrează pe dezvoltarea culturii organizaţionale (77%), pe evidenţierea oportunităţilor de bunăstare şi a schemelor de lucru flexibile (62%), precum şi pe perspectivele de dezvoltare personală şi oportunităţile de inovare (62%).

Organizaţiile performante, care au reuşit să atingă cu succes trei sau mai multe dintre obiectivele urmărite prin centrele suport, şi-au stabilit mai multe activităţi de transformare digitală ca priorităţi: 72% dintre acestea au implementat tehnologia RPA (automatizarea proceselor robotizate), 55% deţin sisteme ERP (enterprise resources planning) integrate care ajută la planificarea resurselor companiei, în timp ce peste jumătate (53%) au adoptat soluţii bazate pe tehnologia cloud.

Procesul în sine și complexitatea tehnică au fost citate de 43% dintre respondenți ca fiind cea mai mare provocare a automatizării.

La nivel global, datele studiului arată că India rămâne destinaţia preferată pentru înfiinţarea unor centre de servicii suport pentru cele mai multe domenii (bunuri de larg consum, energie, servicii financiare, telecomunicaţii etc.), fiind urmată de SUA.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
76 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger