AcasăAfaceriCererea Chinei îngroașă profitul Nike

Cererea Chinei îngroașă profitul Nike

Nike a depășit confortabil estimările analiștilor privind veniturile și profiturile, alimentate de o revenire a cererii în China și de vânzări online puternice, cu o creștere a acțiunilor sale cu aproximativ 9%.

Producătorul de încălțăminte a beneficiat de concentrarea pe vânzările directe către consumatori, în special prin propriile sale puncte de vânzare și aplicații, deoarece pandemia a forțat clienții să evite cumpărăturile în mall-uri și magazine.Vânzările digitale ale mărcii Nike au crescut cu 82% în primul semestru, cu creșteri de cel puțin două cifre înregistrate în toate regiunile.

În ansamblu, vânzările în China, unde economia s-a deschis din blocaje mult mai devreme decât în ​​alte părți ale lumii, au crescut cu 6%.În America de Nord, cea mai mare piață a companiei, vânzările au scăzut cu 2% până la 4,23 miliarde de dolari, dar au depășit cu ușurință estimarea analiștilor de 3,39 miliarde de dolari, potrivit datelor IBES de la Refinitiv, notează New York Post. „Nike se recuperează mai repede pe baza accelerării impulsului mărcii și a creșterii digitale”, a declarat directorul financiar, Matt Friend. Venitul net al companiei a crescut la 1,52 miliarde de dolari, sau 95 de cenți pe acțiune, de la 1,37 miliarde de dolari, sau 86 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.

author avatar
Radu Jacotă Redactor