AcasăAfaceriCeasuri de lux. Efectele unui boom de Rolex

Ceasuri de lux. Efectele unui boom de Rolex

O creștere a cererii pentru modelele Rolex și o ofertă insuficientă stimulează interesul pentru alte ceasuri de lux, a declarat șeful retailerului Watches of Switzerland Group.

Vânzările mărcilor elvețiene Rolex, Patek Philippe și Audemars Piguet au înregistrat doar creșteri „modeste” în anul fiscal 2022, în mare parte din cauza penuriei celor mai căutate ceasuri, precizează directorul executiv Hugh Brian Duffy.

Acest lucru a determinat interesul pentru alte mărci high-end: Cartier(Richemont), Omega(Swatch Group), Tag Heuer(LVMH) și Breitling.

Retailerul, cu 171 de magazine în Marea Britanie și SUA, a declarat că cererea pentru anumite modele Cartier cauzează acum noi probleme de aprovizionare.

Vânzările de ceasuri de lux au explodat în timpul pandemiei, deoarece consumatorii cu mulți bani au direcționat fondurile cheltuite de obicei pentru călătorii și divertisment către brandurile elvețiene de renume.

Prețurile pentru Rolex și alte mărci elvețiene de lux încep să se stabilizeze sau să scadă ușor pe piața second-hand după o creștere febrilă.

În pofida acestui efect și a loviturilor cauzate de scăderea acțiunilor și a criptomonedelor, Duffy asigură că cererea cu amănuntul pentru ceasurile Rolex, Patek Philippe și Audemars Piguet continuă să depășească oferta.

Veniturile Watches of Switzerland pentru întregul an au crescut cu 40%, la 1,54 miliarde de dolari.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
783 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger