Cauta

Burberry se recuperează, în ciuda închiderii magazinelor

Analiștii se așteptau ca vânzările Burberry să scadă cu 12% în al doilea trimestru al anului fiscal 2020-2021, în timp ce grupul britanic de lux a raportat un declin de doar 6%, în special datorită unei creșteri de două cifre în China continentală, Coreea și Statele Unite.

„Întrucât virusul continuă să aibă un impact asupra vânzărilor în EMEIA (Europa, Orientul Mijlociu, India și Africa), Japonia și Asia de Sud-Pacific, suntem încurajați de recuperarea noastră generală și de răspunsul puternic mărcii și produselor noastre, în special în rândul clienților noi și tineri ”, a declarat Marco Gobbetti, director general Burberry. Grupul a raportat vânzări de 878 milioane de lire sterline (982 milioane de euro) pentru încheierea anului fiscal (26 septembrie), în scădere cu 31% față de anul precedent, deși mai bune decât se așteptau analiștii.Profitul său operațional ajustat a scăzut cu 75%, până la 51 de milioane de lire sterline. Dacă 10% din magazinele Burberry din întreaga lume sunt închise în urma unor noi măsuri de izolare în Europa, în special în Londra și Paris, marca a declarat că atrage noi consumatori  mai ales din rândul generației tinere.

Ultimele stiri

  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 24 iunie 2025 – Familia, partenerii și prietenii vă vor fi o companie plăcută
  • Alege ce citești
  • PSD, campion la mersul pe loc
  • Noua consolidare fiscală, biruri puse doar pe populație
  • Va supraviețui ayatollahul Khamenei?
  • Agricultorii români îi dau peste nas Ursulei. ”Nu mâncăm armament, ci hrană produsă de fermieri”
  • Trump îl va înlătura pe șeful celei mai puternice bănci centrale din lume?
  • Pericolele triumfalismului în Orientul Mijlociu
  • Poza care i-ar putea grăbi plecarea lui Garnacho!
  • Exit mobile version