Cauta

Burberry se recuperează, în ciuda închiderii magazinelor

Analiștii se așteptau ca vânzările Burberry să scadă cu 12% în al doilea trimestru al anului fiscal 2020-2021, în timp ce grupul britanic de lux a raportat un declin de doar 6%, în special datorită unei creșteri de două cifre în China continentală, Coreea și Statele Unite.

„Întrucât virusul continuă să aibă un impact asupra vânzărilor în EMEIA (Europa, Orientul Mijlociu, India și Africa), Japonia și Asia de Sud-Pacific, suntem încurajați de recuperarea noastră generală și de răspunsul puternic mărcii și produselor noastre, în special în rândul clienților noi și tineri ”, a declarat Marco Gobbetti, director general Burberry. Grupul a raportat vânzări de 878 milioane de lire sterline (982 milioane de euro) pentru încheierea anului fiscal (26 septembrie), în scădere cu 31% față de anul precedent, deși mai bune decât se așteptau analiștii.Profitul său operațional ajustat a scăzut cu 75%, până la 51 de milioane de lire sterline. Dacă 10% din magazinele Burberry din întreaga lume sunt închise în urma unor noi măsuri de izolare în Europa, în special în Londra și Paris, marca a declarat că atrage noi consumatori  mai ales din rândul generației tinere.

Ultimele stiri

  • ”Coaliția celor dispuși” nu apără Ucraina. Garanții teoretice pentru un armistițiu teoretic
  • Ministerul de Externe, sectorul Scary Movie de la Disneyland
  • Longevitate fără „hack-uri”: De ce medicii avertizează că sănătatea nu se câștigă prin scurtături
  • Hoția pensiilor!
  • Importanța fermelor locale și dietă sustenabilă pentru sănătatea metabolică a românilor
  • Ducesa de Kent a Marii Britanii s-a stins din viață la vârsta de 92 de ani/Anunțul de la Palatul Buckingham – VIDEO
  • Român dispărut în Italia, găsit în viață după 12 zile. Cu ce s-a hrănit în tot acest timp
  • Drone detectate la nord-est de Sulina/Două aeronave Eurofighter Typhoon au survolat zona din apropierea graniţei cu Ucraina
  • BNS, solidar cu protestele profesorilor din întreaga țară: „Revendicările lor să fie soluționate în mod responsabil”
  • Fit-tech românesc: cum personalizarea AI în fitness și nutriție prinde teren și la noi
  • Exit mobile version