Cauta

Artă și stil de viață: Tiffany își redeschide legendarul magazin din New York

Dând o nouă viață magazinului său de pe 5th Avenue, bijutierul Tiffany dorește să alimenteze impulsul generat de noul său proprietar, gigantul francez al luxului LVMH.

Prelatele și schelele care au acoperit timp de mai mulți ani fațada magazinului –  înființat în 1940 și imortalizat în filmul Breakfast at Tiffany’s –  au fost date jos. Vineri este prevăzută deschiderea pentru public.

Obiectivul, potrivit directorului general al companiei, Anthony Ledru, este de a oferi „o experiență unică pentru clienți”, cu „un amestec de artă, măiestrie, patrimoniu și stil de viață”. În general, Tiffany caută să rămână fidelă originilor sale, rămânând în același timp „relevantă” din punct de vedere cultural.

Fondată în 1837 la New York, cunoscută mai ales pentru diamantele, bijuteriile din argint și inelele de logodnă, vândute în cutii albastre, compania a fost achiziționată de LVMH la începutul anului 2021 pentru 16 miliarde de dolari. Are 14.000 de angajați și operează aproximativ 300 de puncte de vânzare în întreaga lume, potrivit AFP.

În timpul prezentării rezultatelor anuale ale LVMH, la sfârșitul lunii ianuarie, directorul său general, magnatul Bernard Arnault, a subliniat că „Tiffany va depăși pentru prima dată un miliard de dolari în ceea ce privește venitul operațional curent”.

Anthony Ledru, asistat de unul dintre fiii lui Bernard Arnault, Alexandre Arnault, a inițiat o reîmprospătare a mărcii, apelând la cel mai în vogă cuplu din showbizul american, Jay-Z și Beyoncé, pentru a-i promova produsele, lansând o campanie în jurul sloganului provocator „It’s not your mother’s Tiffany”. De asemenea, a fost semnat un parteneriat cu Nike.

„Tiffany a fost o frumusețe adormită”, spune Erwan Rambourg, specialist în sectorul de lux pentru banca HSBC. Se baza pe o „reputație foarte puternică”, dar în același timp era „foarte conservatoare în alegerile sale, foarte lentă și destul de blocată pe termen scurt pentru a satisface acționarii.”

Noua conducere, “stimulată de spiritul de cucerire propriu lui Bernard Arnault”, a repoziționat imaginea brandului. Marketingul și comunicarea sa sunt „mai moderne”, o strategie necesară „pentru a recruta consumatori mai tineri”, consideră Luca Solca,  analist economic la Bernstein.

Compania a lansat produse noi, mai ușor de recunoscut, cum ar fi gama T by Tiffany și, mai recent, Lock.Renovarea magazinului din New York, începută sub conducerea anterioară în 2019, înainte de a fi preluată de LVMH, reprezintă „cea mai mare investiție făcută în lumea luxului” pentru o operațiune de această natură, potrivit apropiaților  lui Bernard Arnault.

Pe lângă rafturile de vânzare, cele zece etaje includ mai multe spații de expunere, un restaurant condus de bucătarul Daniel Boulud și un palier VIP. Magazinul reprezenta aproximativ 10% din vânzările Tiffany’s înainte de renovare, timp în care clienții puteau vizita un spațiu temporar aflat alături.

Ultimele stiri

  • Cum să-ți construiești un ritual de sănătate dimineața: Startul ideal pentru minte și corp
  • Geometria Sacră a Sănătății: Cum ne influențează șirul lui Fibonacci corpul, hrana și vindecarea
  • Lista posibililor miniștri din viitorul GUVERN (surse)/Nume surpriză vehiculate
  • Cât de cald va fi, în weekend, în Capitală. ANM, prognoză specială pentru București
  • FMI, recomandări pentru România: renunțarea la cota unică de impozitare a veniturilor, creșterea TVA, a accizelor
  • Baia de Pădure – Terapia verde care vindecă mintea și întărește imunitatea
  • VIDEO. Călin Georgescu, aclamat de susținători la ieșirea de la Parchet: Controlul judiciar, prelungit
  • Comunicat de presă PGV Alert Concept SRL
  • Breaking News… în jurul lumii: UE reintroduce tarife pentru produse ucrainene
  • Incident în Capitală! Bucăți din balconul unui bloc, căzute pe o mașină parcată – FOTO
  • Exit mobile version