Când designerul de modă pentru adolescenți Isabella Barrett, din SUA, avea 6 ani, ea câștigase deja primul ei milion de dolari datorită rolului principal din reality show-ului TLC, Toddlers&Tiaras.
Acum, Isabella are 15 ani și a pornit un nou business: linia de bijuterii Glitzy Girl, care i-a consolidat titlul de unul dintre cei mai tineri milionari self-made din America.
Un alt adolescent milionar, Pierce Woodward, de asemenea vedetă TikTok și designer de bijuterii cu sediul în SUA, a renunțat la școală când avea 16 ani.
Și-a înființat compania Brand Pierre, postând imagini cu modele de inele pe rețelele de socializare. Și-a cumpărat un apartament de lux și mașina de vis: un Mercedes 63 AMG. De asemenea, investește în criptomonede.
Cei mai mulți copii actori și personalități publice din SUA au „conturi krugin” care le stochează și protejează averea până împlinesc 18 ani.
Potrivit unui sondaj realizat de compania de consultanță EY în rândul a 6000 de tineri din 17 țări, 65% dintre respondenții din Generația Z(60% numai din SUA) plănuiesc să-și conducă propria afacere în 10 ani.
În timp ce 37% dintre cei interesați să-și înființeze propria afacere citează influencerii și celebritățile din rețelele sociale ca fiind cea mai mare inspirație, 45% consideră că este mai benefic să audă despre înființarea propriei companii de la patroni.
În plus, adolescenții ar fi interesați de programe oferite la școală sau în afara școlii care să se axeze pe predarea spiritului antreprenorial.