John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.
Scris de Ziarul National
John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën
Ultimele știri
Iluziile păcii în Ucraina
Încă de la inaugurarea lui Donald Trump în ianuarie, lumea a fost hipnotizată de perspectiva unei încetări a focului în Ucraina.Mesajele unui...
Taxa de poluare pentru mijloacele de transport, obligatorie până în iulie. Comisia Europeană ne recomandă mersul pe jos
Cererea de plată numărul 4 din PNRR, care trebuie depusă până în iulie, cuprinde la jaloane și instituirea taxei de poluare pentru mijloacele de...
