John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.
Scris de Ziarul National
John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën
Ultimele știri
Europenii au mai mult timp, iar americanii mai mulți bani
Compararea europenilor cu americanii este un teren periculos, dar Nicolai Tangen, șeful uriașului fond petrolier norvegian, a mers până acolo.El a declarat pentru...
De ce vrea Macron să dea bombe nucleare Uniunii Europene
Emmanuel Macron a sugerat că armele nucleare franceze - Sfântul Graal al securității naționale - ar putea fi puse la dispoziția apărării Uniunii Europene....