John Lennon si Marilyn Monroe, doua simboluri ale secolului XX, vor fi imaginea noii campanii Citroën cu mesajul „Anti Retro”, informeaza presa britanica. Executiile video din cadrul campaniei prezinta doua interviuri cu John Lennon si Marilyn Monroe, in care ambele staruri vorbesc despre trecut si despre cum se raporteaza la acesta, mesajul principal fiind ca oamenii ar trebui sa-si traiasca viata in prezent. Noua campanie, creata de agentia Euro RSCG Londra, va fi lansata pe 14 februarie in Marea Britanie. Coloana sonora a spoturilor TV este melodia „W.A.R.R.I.O.R.”, de Ebony Bones.
Scris de Ziarul National
John Lennon si Marilyn Monroe, imaginea noii campanii Citroën
Ultimele știri
Jaful din banii publici, protejat prin lege. Achizițiile și consumul de medicamente din spitale nu sunt controlate
O ”scăpare” legislativă a făcut ca atât spitalele publice, cât și cele private să nu fie obligate să justifice, la controalele efectuate de casele...
Călin Georgescu, din nou la instanță: „În spatele păduchilor au apărut șobolanii politicii românești”
Fostul candidat la alegerile prezidențiale, Călin Georgescu, a ajuns din nou la instanță, de această dată luni, 17 noiembrie. A fost însoțit de către...
