AcasăOldAmericanii cumpara din ce in ce mai multe produse de lux

Americanii cumpara din ce in ce mai multe produse de lux

„Vremurile de aur” par sa se fi intors pentru industria americana a luxului, cred contabilii si directorii de vinzari de la Polo Ralph Lauren. Parere impartasita si de Fabrizio Freda, director executiv la Estée Lauder – o alta companie care a depasit cu bine criza. Iar importatorii de coniac frantuzesc isi freaca si ei miinile cu satisfactie, pentru ca si vinzarile lor au crescut cu 19% in ultimul trimestru al anului trecut. Lista retailerilor de produse de lux care o duc – sub aspectul vinzarilor, si deci al profiturilor – din ce in ce mai bine trebuie completata cu Neiman Marcus, Saks, Nordstrom and Blooming­dale’s, specializati in produse textile si imbracaminte. De „fitze”. Si cu Abercrombie & Fitch, care vinde produse pentru tineret. Pe scurt, desi 20% dintre americani sint in somaj sau lucreaza pe unde apuca, articolele de lux se vind bine in continuare. Pentru ca bogatii au ramas bogati.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
55 afisari
Zenville

Ultimele știri

Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai

Românii se află în toiul pregătirilor de Paşte 2024, iar asta înseamna şi goana prin supermarketuri. Kaufland, Lidl şi Carrefour sunt câteva dintre cele...

Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”

Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, Daniel, a transmis gânduri bune către românii din Diaspora, în Pastorala de Sfintele Paşte 2024.El a punctat că „Taina Pocăinţei...
proger