Mario Lavandeira (Perez Hilton), Michael Arrington (TechCrunch), Pete Cashmore (Mashable) si Biz Stone (Twitter) sint citeva dintre „personalitatile web” incluse in topul 25 compilat de Forbes, ei fiind unii dintre cei care au impus schimbari in industria de divertisment si nu numai. Ei sint cunoscuti de numeroase persoane, de la mamele casnice pina la antreprenorii din industria tehnologica. Topul Forbes al personalitatilor online se afla la a patra editie si indica modul in care internetul s-a transformat intr-o forta a secolului curent. Mario Lavandeira (Perez Hilton) se afla pe primul loc in clasament, pentru al treilea an consecutiv. Controversatul blogger, care publica „birfe” din lumea actorilor americani, se autodescrie drept autorul „celui mai urit site de la Hollywood”. Site-ul sau (www.perezhilton.com) are peste 7,2 milioane de vizitatori pe luna, Lavandeira fiind urmarit de 1,7 milioane de persoane pe Twitter.l
Scris de Ziarul National
Perez Hilton, cea mai populara personalitate online
Ultimele știri
China revitalizează piața luxului. Consumatorii nu renunță la calitate
Cumpărătorii chinezi revin la produsele de lux. Directorii brandurilor observă o stabilizare a cererii după luni de scădere.China era pe cale să devină...
Noua Evanghelie după Nicușor: Cotroceniul și Cădelnița
Dacă ar fi să ne luăm după entuziasmul brusc al președintelui pentru teme spirituale, ai zice că în campania de detoxifiere politică post-alegeri i...
