Nu se stie de unde a izbucnit informatia, cert e ca, de citeva zile, presa a atins extazul in fata noului megasucces al Andreei Marin, de data asta nu in ipostaza de zina, ci in calitate de femeie de afaceri. Sursa neelucidata sustine ca, in cele doua luni de cind si-a lansat body-ul extensibil pentru bebelusi si linia de imbracaminte pentru botez “Violet”, Andreea Marin a facut vinzari in valoare de 400.000 euro (1,6 milioane RON)! Suma este exorbitanta daca tinem cont de faptul ca ne aflam in plina criza financiara si demografica. Oare, ce parinte cu venituri modeste isi poate permite sa-si imbrace bebelusa intr-o rochita de botez care costa 240 RON? E drept, Andreea Marin isi comercializeaza produsele prin intermediul unui lant de hipermarketuri, in toata tara. Dar o asemenea vinzare, in doar doua luni, ar presupune o adevarata navala a mamelor si tatilor din orase si sate, care, cheltuindu-si banii de pampersi si lapte praf, si-ar face un ideal de viata din impachetarea progeniturilor in creatii ale Zinei de afaceri. Nu stim cit adevar cuprinde stirea, in orice caz, Andreea Marin n-a dezmintit vestea mega succesului sau in business. Uite-asa, sa crape ficatii in Raduleasca!
Scris de Ziarul National
Andreea Marin Banica Jr, cea mai mare oama de afaceri
Ultimele știri
Ofensivă economică europeană: 20 de bănci rusești, în pragul excluderii din SWIFT
Uniunea Europeană ia în calcul un nou pachet de sancțiuni de amploare împotriva Rusiei, vizând atât sectorul financiar, cât și cel energetic, într-un efort...
Breaking news… în jurul lumii: Crize în lanț, atacuri și alianțe fragile
🌍 EuropaAtac asupra KievuluiÎn noaptea de 23 spre 24 mai, Rusia a lansat un atac combinat cu drone și rachete asupra capitalei Ucrainei, Kiev....
