In marketing si in promovare exista, ca peste tot, idei bune si idei proaste. Si exista, mai rar, e drept, idei de-a dreptul geniale. O astfel de idee au avut cei care se ocupa de promovarea ceasurilor create de compania elvetiana Marvin, o firma infiintata initial in 1850 si readusa la viata in urma cu doi ani. Acesti „vrajitori“ au ales o formula inedita pentru a-i ajuta pe virtualii lor clienti sa isi aleaga ceasul Marvin care li se potriveste. Siteul companiei are o sectiune intitulata Mood Generator (Generatorul de stare de spirit) in care apar iconite pentru fiecare dintre sentimentele sau calitatile umane, de la fericire pina la melancolie si de la nonconformism la pragmatism. Cu cit sint selectate mai multe adjective care il definesc pe client, cu atit alegerea ceasului este mai precisa. Iar in partea de jos a ferestrei apar ceasurile care se potrivesc cel mai bine cu fiecare selectie. Un singur lucru nu apare in respectiva selectie: categoria „stare materiala buna“. Pentru ca toate ceasurile Marvin, cotate a face parte din categoria affordable luxury au preturi cuprinse in 700 si 5 000 de franci elvetieni.
Scris de Ziarul National
Marvin – ceasurile pentru fiecare stare de spirit
Ultimele știri
VIDEO. Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, rezultat POZITIV la un test rapid pentru marijuana
Primarul Sectorului 4, social-democratul Daniel Băluță, a acceptat, joi, 18 septembrie, o provocare venită din partea protestatarului cunoscut drept Marian Ceaușescu. Și anume să...
Arme din SUA pentru Ucraina. Cine plătește 3,6 miliarde de dolari
Ucraina se așteaptă ca până luna viitoare să fie disponibile până la 3,6 miliarde de dolari într-un fond destinat achiziționării de arme din Statele...
