Falimentul brandului japonez a fost una dintre cele mai descurajante vesti ale anului trecut. Binecuvintata cu un soi de happy-end prin acordul financiar cu investitorul Integral Corporation, casa Yamamoto pare sa se fi restructurat in jurul unui nou presedinte. Astfel, de azi inainte Shohei Otsuka este presedinte general Yohji Yamamoto Inc. si, pe cale de consecinta, responsabil pentru totalitatea strategiilor mondiale ale grupului. Alaturi de el, Yohji Yamamoto continua sa controleze in intregime colectiile Yohji Yamamoto Man, Woman, Y’s, Y-3, Coming Soon, Y’s Mandarina, precum si Prototype. Acestea in vreme ce Limi Yamamoto pastreaza controlul asupra propriei sale marci, LIMI feu. Ca urmare a acestei restructurari, strategia brandurilor evolueaza, iar grupul a decis sa lase deocamdata in stand-by linia Y’s pentru a se putea concentra in totalitate pe linia Yohji Yamamoto Man. Cit despre linia dedicata femeilor, aceasta ramine marca internationala de referinta, iar alaturi de ea Y’s Woman isi continua dezvoltarea in vederea atingerii unui numar mai mare de clienti. In ceea ce priveste activitatea magazinelor din afara Japoniei, compania prevede extinderea in Franta, Marea Britanie si Hong Kong. De cealalta parte, planul de restructurare a vizat doua magazine din New York, care se vor inchide in decursul acestei saptamini. Cu toate acestea, prezenta lui Yohji Yamamoto ramine una puternica in Europa si in Statele Unite, cu o prezenta de mai bine de 200 de puncte de vinzare.
Scris de Ziarul National
Yohji Yamamoto si schimbarea la fata
Ultimele știri
Sindromul Havana – paranoia Occidentului. Ipoteza „Rușii au făcut-o” nu are probe
În 2013, economistul Paul Krugman a inventat conceptul de "idei zombi", care servesc unui scop politic sau fac apel la prejudecățile oamenilor.În luna...
Întrebarea de 9 trilioane de dolari: cine plătește tranziția ecologică?
Factura va fi imensă. Finanțarea combaterii schimbărilor climatice la nivel mondial va trebui să crească la 9 trilioane de dolari pe an până în...