Cine mai avea inca dubii in privinta curajului de creatie al lui Karl Lagerfeld, iata un lucru care va va convinge ca nu aveti de ce: Chanel lanseaza tatuajele lavabile, inspirate de desenele realizate cu cerneala pe umerii si picioarele modelelor care au prezentat colectia Chanel primavara-vara 2010. Merita mentionat ca body painting-ul si acest gen de tatuaje au fost un soi de supratema in show-urile unor case precum Rodarte, Jean Paul Gaultier si, iata, Chanel. Cind insa acesta din urma are o initiativa, fie ea si una atit de batatorita de decenii si incercari precum tatuajul, rezultatul nu poate fi decit si atragator: tatuajele cu design floral sau cu cele imitind margelele, perlele, bratarile si logo-urile Chanel par a fi omologul perfect pentru pretioasele statement jewelry create de casa franceza. Asa-zisele “Les Trompe L’oeil de Chanel” vor fi disponibile in magazinele Chanel incepind cu 1 martie, in seturi formate din 55 de tatuaje individuale, la un pret de 65€.
Scris de Ziarul National
Noul trend marca Chanel – tatuajele lavabile
Ultimele știri
Avertisment de la CNAS: „Atenție la înșelătorii! Casele de asigurări de sănătate nu solicită asiguraților informații despre conturi bancare”
Vin informații de ultimă oră de la Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS). E vorba despre un mesaj de avertizare în privința unor...
„Școala românească nu are o direcție clară în fața consumului de droguri. Este grav” – Concluziile Conferinței Webdidactica, organizată de Fundația Dan Voiculescu pentru...
În cadrul conferinței Webdidactica „Conștient, nu dependent – Educația, prima linie în lupta antidrog”, organizată de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României, unul dintre...
