AcasăDIVERSEDe la Minions la Dwayne "The Rock" Johnson.Ce îi place Generației Z

De la Minions la Dwayne „The Rock” Johnson.Ce îi place Generației Z

Generația Z a fost o enigmă pentru industria de divertisment de ani de zile. Dar acum există mai multe informații despre ceea ce îi place.

Răspunsul scurt: Minions și Dwayne „The Rock” Johnson, potrivit noilor date furnizate de compania de informații Morning Consult.

Răspunsul lung: Generația Z se încadrează în aceleași tipare ca și generațiile tinere anterioare, și anume împărtășirea pasiunii pentru comedie și horror, dar acest grup demografic actual este, de asemenea, foarte conștient de modul în care își petrece timpul, preferând episoade mai scurte de televiziune,  filme de lung metraj și știri din surse media tradiționale.

Cu vârste cuprinse între 13 și 25 de ani, această cohortă a crescut odată cu internetul și cu rețelele de socializare și urma să moștenească o economie puternică. Apoi a lovit Covid-19.

Studiourile se străduiau deja să ajungă la acest grup experimentat din punct de vedere tehnologic înainte ca pandemia să închidă cinematografele și să împingă publicul către opțiunile de streaming și divertismentul din social media, cum ar fi TikTok.

Acum, Hollywood-ul se străduiește nu doar să accelereze producția, ci și să se adapteze la această generație tânără de spectatori. Și va fi vital pentru showbiz să înțeleagă gusturile acestei generații pe măsură ce se maturizează.

Saleah Blancaflor, reporter specializat în afaceri de divertisment la Morning Consult, a subliniat tendința „#GentleMinions”, care a câștigat popularitate pe TikTok în timpul lansării din acest an a „Minions: The Rise of Gru”, ca un prim exemplu al modului în care Generația Z aude despre lansările de filme și se poate mobiliza pentru a impulsiona vânzările de bilete la box office.

Filmul a avut încasări de 107 milioane de dolari doar în SUA în weekendul de premieră, iar persoanele cu vârste cuprinse între 13 și 24 de ani au reprezentat 56% din încasări, potrivit datelor Comscore.

Jumanji – de la Sony – se află pe locul a doilea, susținut de dragostea Generației Z pentru „The Rock”, notează CNBC.  Morning Consult a declarat că 73% dintre respondenți au o părere favorabilă despre starul de acțiune.

Urmează Marvel Cinematic Universe și „Pirații din Caraibe” de la Disney, iar apoi „Jurassic Park” de la Universal.

Pe lângă faptul că apreciază conținutul de comedie, Morning Consult a stabilit că tinerilor le plac filmele de groază mult mai mult decât publicului larg. „Barbarbian” de la Sony Pictures și „Smile” de la Paramount Pictures, au depășit așteptările la box office  datorită „puterii acestui public mai tânăr”.

Generația Z dorește ca episoadele TV să dureze 45 de minute sau mai puțin, 35% dintre respondenți considerând că aceasta este durata ideală, iar 34% preferă episoadele de 30 de minute. În ceea ce privește filmele, acestea să aibă o durată cuprinsă între două ore și două ore și jumătate.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
218 afisari

1 COMENTARIU

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger