AcasăDIVERSEMarea sete post-pandemie: Moet Hennesy a rămas fără șampanie

Marea sete post-pandemie: Moet Hennesy a rămas fără șampanie

Marea sete post-pandemie: Moet Hennesy a rămas fără șampanie - Ziarul National

Să curgă șampania! Cumpărătorii sunt atât de entuziasmați de ridicarea restricțiilor Covid-19 încât au epuizat stocurile celebrei case fanceze Moet Hennesy – parte a grupului de lux LVMH, deținut de miliardarul Bernard Arnault.

“Rămânem fără stocuri în cazul unor șampanii de top”, a declarat directorul executiv Philippe Schaus într-un interviu acordat televiziunii Bloomberg în cadrul New Economy Forum din Singapore, adăugând că perioada actuală a fost numită de managerii Moet Hennesy drept „tumultoșii ani 20”. Există și vești bune la orizont, noul an urmând să fie marcat de o „refacere a ofertei”.

După o cădere inițială în primele zile ale pandemiei, cele mai mari nume din industria de lux raportează o frenezie a cheltuielilor, deoarece consumatorii dau frâu liber la cererea reținută.

Potrivit Bloomberg, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE a reușit să depășească estimările analiștilor la patru dintre cele cinci divizii principale ale sale în cele mai recente rezultate, în timp ce Hermès International a înregistrat o creștere de 24% a veniturilor, excluzând fluctuațiile valutare, în ciuda creșterii prețurilor la o serie de produse.

Chiar dacă consumatorii bogați  semnalează că sunt în continuare dispuşi să cumpere produse scumpe, obstacolele în calea economiei mondiale se acumulează.

Inflaţia este o sursă de incertitudine, a spus Philippe Schaus. Creşterea costurilor cu materiile prime ar putea obliga Moet Hennessy să majoreze preţurile la unele produse cu până la două cifre.

Șampania franțuzească rămâne o  afacere profitabilă: peste 300 de milioane de sticle sunt vândute anual în întreaga lume.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
216 afisari

Ultimele știri

BOR intră în era Netflix: a lansat prima platformă de streaming cu conținut creștin-ortodox din lume

Biserica Ortodoxă Română ține pas cu vremurile și și-a lansat propriul Netflix. Într-o perioadă în care cei mai mulți români își petrec timpul pe...

Câștigător finala Vocea României 2025. Concurenta lui Tudor Chirilă pleacă acasă cu trofeul și premiul de 100.000 de euro

Alessia Pop, concurenta lui Tudor Chirilă, a câștigat Vocea României 2025, sezonul 13 și marele premiu în valoare de 100.000 de euro, în finala...
spot_img