Netflix nu și-a spus ultimul cuvânt: gigantul de streaming a pierdut din nou abonați în al doilea trimestru, dar mai puțin decât se aștepta, și pariază pe o revenire în această vară, dând speranță investitorilor care se temeau de o cădere liberă.
„Nu este ușor să vorbești despre succes când ai pierdut un milion” de clienți, a recunoscut Reed Hastings, cofondatorul Netflix. „Dar suntem bine pregătiți pentru anul viitor”, a adăugat el în timpul unei conferințe.
Serviciul, care are acum 220,67 milioane de abonați plătitori în întreaga lume, a fost o dezamăgire majoră în primul trimestru, când a recunoscut că a pierdut abonați pentru prima dată într-un deceniu.
Grupul californian a publicat o cifră de afaceri de 7,97 miliarde de dolari pentru perioada aprilie-iunie, un rezultat mai mic decât așteptările pe care le-a pus în special pe seama unui curs de schimb nefavorabil.
Pe de altă parte, a realizat un profit net de 1,44 miliarde, mai bine decât se aștepta. Netflix se așteaptă să recâștige un milion de abonați în al treilea trimestru și să ajungă astfel la 221,67 milioane de abonați plătitori. O cifră, totuși, sub cea de la sfârșitul anului 2021.
Pentru a realiza acest lucru, platforma mizează în special pe succesul celui de-al patrulea sezon al serialului SF și de aventuri pentru adolescenți „Stranger Things”, care tocmai s-a încheiat, dar și pe iminenta lansare a filmului „The Gray Man”, un film al fraților Russo, regizorii lui „Avengers: Endgame”, care ar putea fi transformat într-o franciză dacă va cuceri publicul.
Rahat.
trebuie sa fii tampit sa platesti abonament la asa ceva!