Hotărât, jucăriile sexuale devin din ce în ce mai emancipate. În urmă cu câteva săptămâni, brandul de lux pentru adulți Lelo a făcut echipă cu gigantul modei Diesel pentru a oferi două produse intime în culorile companiei italiene.
Iar anul trecut, compania britanică Lovehoney a primit chiar onoruri de la Regina Elisabeta a II-a prin prestigioasa etichetă Queen’s Award for Enterprise, recompensând “performanţe economice excepţionale”.
Conform raportului The Insight Partners, citat de Le Matin,piața jucăriilor sexuale, evaluată până acum la 30 de miliarde de euro, va urca în continuare la peste 50 de miliarde până în 2028.
Între timp, noutatea astăzi este că producătorii sunt în sfârșit preocupați de consumatorii lor. Nu numai căutând să maximizeze siguranța produselor lor, ci și abordând problemele de mediu.
În noiembrie a fost creat primului standard internațional dedicat jucăriilor sexuale – ISO 3533 – care ar trebui să ajute companiilei să proiecteze dispozitive mai sigure pentru utilizatorii lor.
Lovehoney Group, în special proprietarul unor mărci precum Womanizer și We-vibes, a intrat apoi în finanțarea acestui standard care impune materiale anti-alergice și manuale utilizare clare și complete.
-jucarii?!
-proteze!