AcasăDIVERSECum s-a vândut o vilă de lux cu doar 2.250 de euro

Cum s-a vândut o vilă de lux cu doar 2.250 de euro

Vânzarea unei vile de lux pentru un preț ridicol  nu a trecut neobservată în peninsula Saint-Jean-Cap-Ferrat, care are cel mai scump preț pe metru pătrat din Franța și a devenit  de-a lungul deceniilor stațiunea de vacanță a multor miliardari, inclusiv a oligarhilor ruși vizați astăzi de sancțiunile occidentale.

Această tranzacție, departe de a arăta un potențial colaps al pieței imobiliare locale, pare mai degrabă să ilustreze diferitele aranjamente financiare care se ascund în spatele proprietăților somptuoase ale Rivierei franceze.

Potrivit Nice-Matin, vila în cauză fusese cumpărată în 2021 de societatea comercială imobiliară Mas de Quinson de la compania luxemburgheză Navad. Cu toate acestea, SCI este deținută în proporție de 99% de Navad, care avansase  în cadrul acestei tranzacții cele 15 milioane de euro necesare achiziției proprietății, precum și 6 milioane de euro suplimentare utilizate pentru renovarea acesteia.

Ulterior, vila a fost închiriată unui cuplu, iar recent a fost vândută unui nou chiriaș, care poartă același nume de familie, dar este mai tânăr cu douăzeci de ani.

Și, pe parcursul tranzacției, prețul de vânzare a fost stabilit la 2.250 de euro din cauza datoriilor contractate de SCI cu Navad. Acest preț foarte scăzut a putut reduce semnificativ taxele de transfer.

Presa franceză spune că acest aranjament ar fi fost o oportunitate pentru  anumiți părinți de a-și transmite casa fiicei lor, evitând în același timp o serie de  costuri cu fiscul francez.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
937 afisari
Zenville

Ultimele știri

Promisiunea lui Florin Piersic, de pe patul de spital. Mesajul emoţionant pe care l-a transmis fanilor

Florin Piersic a fost reevaluat cardiologic de medicii Spitalului „Foișor” din București, unde este internat actorul în vârstă de 88 de ani. Starea sa...

De ce românii cumpără tot mai mult produsele marcă proprie ale supermarketurilor. Nu e vorba doar despre preţ

Retailerii au observat că au început să se golească, într-un timp cât mai scurt, rafturile pe care sunt aşezate produsele marcă proprie.Cercetările de piață...
proger