AcasăȘTIRI EXTERNEAnul penthouse-ului: cum arată apartamentul de 55 de milioane USD

Anul penthouse-ului: cum arată apartamentul de 55 de milioane USD

Este anul penthouse-ului în Manhattan, piața obține prețuri record pentru etajele cele mai înalte ale turnurilor de lux din New York.

Peste 500 de penthouse-uri din metropola americană se vor vinde anul acesta, cel mai mare număr din 2007, potrivit brokerului imobiliar Corcoran Group.

Apartamentul situat deasupra uriașei clădiri Hudson Yards – un complex de magazine de lux, apartamente și birouri, inaugat în martie 2019 – este cea mai bună ofertă: 10.000 de metri pătrați, cinci dormitoare, opt băi, complex de sport și media și o sufragerie de 1000 mp.

Perspectiva este unică – de la  etajul 90, se poate urmări cum râul Hudson se varsă în Oceanul Atlantic spre sud, se pot vedea luminile Podului George Washington și vârfurile copacilor din Central Park spre nord și suburbiile întinse ale New Jerseyului spre vest. Prețul: 54,5 milioane de dolari.

Hudson Yards are un milion de metri pătrați. Construită de  doi dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din lume, Related și Oxford Properties Group, găzduiește retaileri și companii de lux precum Uniquo, H&M, Zara, Dior, Fendi, Cartier și Tiffany. Apartamentele, private sau închiriate(5000 USD pe lună) se adaugă la lanțurilor de fitness, barurilor și restaurantelor conduse de renumiții bucătari Thomas Keller și David Chang.

De asemenea, în Hudson Yards dețin spații Vayner Media, CNN și Warner Bros.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
373 afisari
Zenville

Ultimele știri

Depresia la Adolescenți în România: O Criză Nevăzută care Nu Trebuie Ignorată

În România anului 2025, depresia în rândul adolescenților este mai prezentă ca niciodată, dar rămâne o problemă subdiagnosticată și deseori neînțeleasă.📊 Potrivit unui studiu...

Breaking News… în jurul lumii: Trump tensionează scena globală: dublează tarifele la oțel, în timp ce Ucraina ezită la negocierile de pace

🌍 EuropaZiua Mondială fără TutunZiua Mondială fără Tutun a fost marcată de Organizația Mondială a Sănătății cu tema „Demascarea atractivității produselor din tutun”. Campania...
proger