Artista, care promoveaza apa de cocos Vita Coco, laudata pentru calitatile sale ultrahidratante, are probleme cu justitia. Diva este invinuita ca a indus in eroare oamenii de buna credinta, ridicand in slavi un produs lipsit de valoare.
Madonnei nu ii merge deloc bine de cand a renuntat sa se mai hidrateze cu apa sfintita Cabala, pe care ar fi inlocuit-o cu apa de cocos. Convinsa fiind ca produsul, comercializat sub numele de Vita Coco, este cu adevarat ultrahidratant si, in plus, bogat in minerale, diva a decis sa mearga pe mana fabricantilor si sa gireze cu numele ei calitatea apei. Ba, mult de atat, Madonna s-a lasat convinsa si sa investeasca in afacere.
Cum i s-a parut ca treaba e cat se poate de serioasa, cantareata a determinat-o si pe Demi Moore sa ii urmeze exemplul, iar pe Rihanna a rugat-o sa pozeze frumos pentru reclama. In timp, insa, clientii s-au convins ca Vita Coco nu are niciuna dintre calitatile laudate de vedete, asa ca au actionat compania, si implicit pe investitori, in judecata. Acum Madonna e buna de plata intrucat cei care au cumparat apa de cocos vor daune de 5 milioane de dolari.