AcasăNewsNike nu mai vrea să audă de Amazon

Nike nu mai vrea să audă de Amazon

Amazon comercializează absolut orice, inclusiv contrafaceri. O situaţie pe care producătorul american de articole sportive nu o mai tolerează, anunţând că va înceta să mai vândă încălţăminte şi îmbrăcăminte direct pe platforma de vânzări online.

„În contextul accentului pus de Nike pe îmbunătăţirea experienţei consumatorilor printr-o relaţie mai directă şi mai personală, am luat decizia de a pune punct actualului program cu Amazon Retail”, a informat Nike – un divorţ care pune capăt unei înţelegeri începute din anul 2017. Unele branduri  importante refuză să fie prezente pe platforma Amazon, unde sunt prezente şi produse contrafăcute precum şi vânzători neautorizaţi care duc preţurile în jos, o combinaţie care afectează valoarea mărcilor renumite. Este o schimbare strategic pentru Nike, care a fost unul dintre precursorii comerţului electronic. Pe de altă parte, ee Amazon, produsele oficiale erau mai scumpe, mai puțin cumpărate și, prin urmare, nu au urcat în rezultatele postate de site. În plus, despărţirea vine şi după numirea în postul de CEO al Nike a fostului director general de la eBay Inc., John Donahoe, o mişcare care a semnalat faptul că Nike va fi mai agresiv în domeniul vânzărilor electronice, va viza acum platforma directă Nike.com unde vânzările au crescut cu 35% într-un an, fără ajutorul companiei lui Jeff Bezos. S-ar putea ca pe urmele Nike să calce şi alte nume mari din îmbrăcăminte şi sport, mai ales că AAFA (American Apparel & Footwear Association), care reunește o mie de mărci din sectorul modei, a solicitat plasarea Amazon pe lista platformelor care „facilitează contrafacerea”.

author avatar
Andrei Coman
205 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger