La ei pina si scandalurile suna mai bine: nicio Marina Dina, niciun Bote, niciun Otil, ci reclamatii adresate de catre consumatori ai produselor L’Oréal autoritatii responsabile de respectarea standardelor in publicitate, lezati la aflarea vestii ca brandul se foloseste de imagini neveridice. Sau chiar false, daca stam bine sa ne gindim ca acuzatiile care se aduc spotului publicitar pentru produse de ingrijire a parului o infatiseaza pe starleta Cheryl Cole purtind extensii de par. In reclama TV aceasta exclama in virtutea stereotipului: “ Parul meu este mai puternic, plin de viata, cu un luciu sanatos. Si-a recapatat mojo-ul”. Ceea ce este si adevarat. Insa ceea ce ii irita teribil atit pe fanii starletei, cit si ai brandului in sine, este ca adevaratul motiv pentru fericirea absoluta a bogatiei sale capilare se datoreaza extensiilor in valoare de 1000 de lire sterline. Luind aceste aspecte in calcul, oamenii considera ca mesajul reclamei este explicit unul lipsit de autenticitate. Cu toate acestea, plingerile ( 13 la numar pina acum) au fost respinse pe baza faptului ca atit in spotul TV, cit si in machetele publicitare se mentioneaza faptul ca Cheryl poarta “extensii naturale”. Iar oricare ar fi deznodamintul, si el va suna cu siguranta mai bine decit la noi…
L’Oréal si reclama extensiilor de par
Autor: Ziarul National
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
61 afisari
Ultimele știri
Piața auto europeană își revine
Criza profundă din industria auto europeană pare să se îndepărteze, în timp ce înmatriculările de mașini noi în UE au înregistrat o creștere pentru...
Ce ne aduce Moș Crăciun?
Tot ce e frumos și bun, zice poezia. În proza guvernamentală, nu-i așa? Ordonanța trenuleț a guvernului Bolojan numai frumos și bun nu ne...
