La ei pina si scandalurile suna mai bine: nicio Marina Dina, niciun Bote, niciun Otil, ci reclamatii adresate de catre consumatori ai produselor L’Oréal autoritatii responsabile de respectarea standardelor in publicitate, lezati la aflarea vestii ca brandul se foloseste de imagini neveridice. Sau chiar false, daca stam bine sa ne gindim ca acuzatiile care se aduc spotului publicitar pentru produse de ingrijire a parului o infatiseaza pe starleta Cheryl Cole purtind extensii de par. In reclama TV aceasta exclama in virtutea stereotipului: “ Parul meu este mai puternic, plin de viata, cu un luciu sanatos. Si-a recapatat mojo-ul”. Ceea ce este si adevarat. Insa ceea ce ii irita teribil atit pe fanii starletei, cit si ai brandului in sine, este ca adevaratul motiv pentru fericirea absoluta a bogatiei sale capilare se datoreaza extensiilor in valoare de 1000 de lire sterline. Luind aceste aspecte in calcul, oamenii considera ca mesajul reclamei este explicit unul lipsit de autenticitate. Cu toate acestea, plingerile ( 13 la numar pina acum) au fost respinse pe baza faptului ca atit in spotul TV, cit si in machetele publicitare se mentioneaza faptul ca Cheryl poarta “extensii naturale”. Iar oricare ar fi deznodamintul, si el va suna cu siguranta mai bine decit la noi…
Scris de Ziarul National
L’Oréal si reclama extensiilor de par
Ultimele știri
Inteligența artificială ne crește copiii. Și noi ne uităm în altă parte
Bine ați venit în era în care copiii și adolescenții nu mai cer sfaturi de la părinți, ci de la un bot. Nu mai...
Cum să-ți construiești un ritual de sănătate dimineața: Startul ideal pentru minte și corp
Diminețile nu sunt doar începuturi — ele setează tonul întregii zile. În funcție de cum alegi să te trezești, poți rămâne pe pilot automat,...
