AcasăNewsFord vrea, Romania n-are cu ce

Ford vrea, Romania n-are cu ce

Prin nu stim ce minune, Romania inca este atractiva investitiilor straine. Desi arata ca o tara de lumea a treia...

Gigantul american Ford continua sa spere ca poate face afaceri profitabile in Romania. In pofida realitatii care dezveleste o infrastructura rutiera demna de Africa centrala, tara noastra se mentine atractiva pentru investitorii straini. Suntem parte a unui joc de tipul „Ei vor, noi n-avem cu ce”, dar important e sa participi, nu-i asa?

Prin nu stim ce minune Romania inca este atractiva investitiilor straine Desi arata ca o tara de lumea a treia

Cand toata lumea se plange de lipsa drumurilor, Ford anunta ca are in plan sa dezvolte capacitatile de productie ale fabricii de la Craiova. Americanii intentioneaza sa atace piata SUV-urilor din Europa cu modelul Ford Puma, un nume cu care compania din SUA a mai cochetat si la inceputul anilor ’90 (pe atunci, Puma era un coupe mic pe platforma de Fiesta si design avangardist).

Presa de specialitate scrie ca urmatorul SUV al Ford va fi construit tot pe platforma de Fiesta. Mai mult, la Craiova se va trece si la o noua generatie pentru Ford Kuga, ambele modele urmand a fi prezentate oficial in toamna acestui an, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Deocamdata, se stie ca viitorul model Ford Puma va avea o lungime mai mare de 4 metri, o imagine dinamica si sportiva, dorindu-se a fi un concurent pentru modele precum Mazda CX-3, Hyundai Kona sau Kia Stonic. Cel mai probabil, Puma va intra in productia la jumatatea acestui an, urmand ca primele masini sa fie scoase la vanzare la inceputul anului 2020.

Inca 1700 de locuri de munca

In prezent, la fabrica Ford de la Craiova lucreaza 4.400 de oameni, iar special pentru acest nou model americanii vor sa mai angajeze inca 1700 de romani.

Pana aici, toate bune si frumoase. Ford demonstreaza ca ramane un investitor strategic, iar Romania demonstreaza ca nu-i pasa de asta. Tara in continuare duce lipsa de ministru la Transporturi (ca asa vrea presedintele Iohannis), asa ca dezvoltarea infrastructurii rutiere Vest – Est (Arad – Constanta) ramane doar o promisiune scuturata de praf o data la patru ani, in campanie electorala.

author avatar
Nicholas Cezar Redactor
403 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger