AcasăNewsBomboane cu tic-tac de la Richard Mille

Bomboane cu tic-tac de la Richard Mille

Bomboane cu tic-tac de la Richard Mille - Ziarul NationalPariu reusit: senzatia de dulciuri si fructe invita la gustare, nu la purtat la incheietura

Producator extrem in orologeria contemporana, cu materiale inovante si preturi astronomice, Richard Mille a expus la editia SIHH din Geneva, unde participa pentru ultima oara, zece modele noi ce par luate din vitrina unei cofetarii.

Bomboane cu tic-tac de la Richard Mille - Ziarul National
Pariu reusit: senzatia de dulciuri si fructe invita la gustare, nu la purtat la incheietura

Fiecare model este fabricat in 30 de exemplare, imaginate de Cecile Guenat, directoarea artistica a acestei colectii unisex, declinata intr-o paleta de 60 de culori care sugereaza forme de fructe, bomboane, inghetata  si tarte. Richard Mille a folosit materiale multiple pentru a sugera vizual textura fructata (ceramica bicolora, crom, titan,etc) si efectul de ”cristal de zahar” unde s-au folosit email pisat si nisip fin utilizat pentru clepsidre.Bomboane cu tic-tac de la Richard Mille - Ziarul National Ceasurile sunt prezentate in linii care poarta denumirile ”Douceur” (patru modele: RM 07-03 Cupcake, RM 07-03 Marshmallow, RM 37-01 Sucette si RM 16-01 Réglisse) si ”Fruit” (sase modele: RM 16-01Citron et Fraise, RM 07-03 Myrtille et Litchi  si RM 37-01 Kiwi et Cerise). Printr-o colectie in stil ”tutti-frutti, Richard Mille a tinut sa marcheze in culori si senzatii explozive ultima sa prezenta la Salon International de la Haute Horologerie (SIHH) din Geneva.

Bomboane cu tic-tac de la Richard Mille - Ziarul National
Desi pare destinata femeilor, colectia este unisex

Bomboane cu tic-tac de la Richard Mille - Ziarul NationalAnul trecut, Richard Mille a anuntat ca 2019 va fi ultima participare la SIHH care ”nu mai corespunde strategiei de distributie ultra-selectiva a Richard Mille”. Nu numai Richard Mille dar si nume precum Swatch, Audemars Piguet sau Raymond Weil au renuntat la prezenta la SIHH, realizandu-si propriile buticuri si retele de distributie, pe fondul unei cereri care le garanteaza lejer profituri uriase.

author avatar
Bogdan Borcea
486 afisari

Ultimele știri

spot_img