AcasăNewsRomania lui 2018: Se plange de mila procurorilor, NU pentru copiii morti...

Romania lui 2018: Se plange de mila procurorilor, NU pentru copiii morti in spitale

Hastagienii nu mai pot de grija lui Augustin Lazar. Lui i se rupe de toti

Traind in Romania acestor zile ai senzatia ca, fara sa-ti doresti asta, ti s-a dat un rol intr-o mega-productie cinematografica, in care cetateni, procurori, ziaristi, politicieni, medici, sportivi si artisti sunt aruncati de-a valma intr-un scenariu de care trage dupa cum are chef un regizor ascuns in spatele unei perdele de fum. Se toarna „Indobitocirea populatiei” sau „Prostirea romanilor”, nu stiu sigur daca piesa are un titlu, poate ca producatorii inca mai lucreaza la el.

Hastagienii nu mai pot de grija lui Augustin Lazar Lui i se rupe de toti

Dupa fiecare zi trecuta imi repet ca totul e un vis prost, se va termina odata si-odata. Dar cosmarul continua, parca nu-i altceva decat un alt episod dintr-un serial pe care nu stii unde sa-l incadrezi, la tragicomedie, thriller, film mut, negru, suprarealism?! Mai intai a fost socul referendumului pentru normalitate, respins de o populatie ce se legitimeaza a fi crestin-ortodoxa, apoi ne-am pomenit cu un control ordonat de ministrul Sanatatii dupa un deces asupra caruia n-a pus nimeni vreun semn de intrebare. Dar vedem cum acelasi ministru tace malc in chestiunea copilului mort intr-un spital privat, ba ni se spune ca vinovatii ii vom afla, cel mai devreme, pe la finalul lui 2019, pana atunci „trebuie vazut ce a dus la acest prejudiciu”! Moartea unui copil este prejudiciu, auzi la Colegiul Medicilor! Si cine stabileste prejudiciul, bai, hahalerelor? Este estimat sau cert, ca numai voi si procurorii DNA sunteti cu prejudiciul in tara asta? Pana calculati voi prejudiciul, poate uitam noi de odioasa intamplare petrecuta la Sanador, nu asta va doriti?! Mai nou, vad oameni iesiti in strada de grija procurorilor scoliti si smecheriti pe vremea Securitatii. Da, cetatenii fac scut in fata unor anchetatori ce nu-si doresc altceva decat sa scape naibii mai repede (si teferi) din sistem, sa isi poata risipi pensiile speciale pe cele mai insorite plaje de pe glob! Bai, Romanie, esti turbata, ai nevoie de vaccinare?!

Sorina Pintea – pentru unii ministru, pentru altii sinistru

Decesul lui Ilie Balaci a indoliat Romania si nu numai pe cea fotbalistica. Insa, chiar si dupa moarte, Printul Baniei ne arata cat de bolnava este natia asta, o adunatura de ipocriti si ingrati. Trecem peste gestul presedintelui Klaus Iohannis (cred ca neamtul habar n-are pe cine a decorat post-mortem) si descoperim reactia absolut deplasata a Sorinei Pintea. Cu o exaltare ce mai bine era consumata pe alte fronturi, ministrul Sanatatii a ordonat control de urgenta si rapoarte peste rapoarte la institutiile din subordine care s-au ocupat de cazul Balaci. Desi familia nu a contestat deloc profesionalismul medicilor de pe Ambulanta, Sorinela s-a gasit sa verifice daca protocolul a fost urmat intocmai si nu care cumva Iliuta sa fi murit cu zile?! Doamne, mare ti-e gradina si tocmai p-asta ai lasat-o sa sara gardul spre Romania. Hai, da-o-ncolo, de protocoale ducem noi lipsa in sistemul sanitar?!

Prima masura luata de Sorina Pintea in cazul copilului mort in spitalul Sanador a fost sa trimit DSP ul Adica sa cerceteze daca in spital e curat

Alooo, femeie, trezeste-te, in spitalele tale nu gasim aspirina, paracetamol, un banal spirt, fase, moase si gogoase, iar tu o arzi corporatist pe protocoale si proceduri?! Ori iti bati joc de noi ori de atat esti capabila, caz in care cere mai repede schimbarea.In timp ce la minister se cauta protocolul pierdut la resuscitarea lui Balaci, prin Capitala un copilas murea sub privirile reci si nepasatoare ale medicilor de la Spitalul  Sanador. Spital privat, de renume cel putin local, Sanador se bucura de protectia ministerului (susoteste concurenta), care nu se grabeste sa ancheteze acest caz. Cum ar veni, Pintea e pentru unii ministru, pentru altii doar un sinistru.

Colegiul Medicilor face verificari. Pana in 2019!

A murit un copil pe masa de spital la Sanador (soc hemoragic intern dupa o banala interventie de hernie inghinala), iar presedintele Colegiului Medicilor, Gheorghe Borcean, da asigurari ca se fac eforturi pentru ca ancheta sa fie finalizata inainte de sfarsitul lui… 2019! Se prea poate, insa, ca o concluzie finala sa fie trasa abia in 2020, asa se fac cercetarile amanuntite, pe perioade cat mai lungi de timp, doar-doar o uita opinia publica, iar parintii azi indoliati mai tarziu poate vor concepe un alt copil; mai incaseaza si presa ceva publicitate de la Sanador, hai ca toata lumea iese bine cand o mana spala pe alta si ambele fata jegoasa a sistemului sanitar romanesc.

#rezist, dar pentru augustul Lazar

Pe o ploaie rece de toamna si un vant taios care-ti biciuia fata, cateva sute de bucuresteni au murdarit Piata Victoriei in seara de miercuri. Nuuu, nicio legatura cu drama de la Sanador, nicidecum, reactia a venit urmare a cererii de inlaturare a lui Augustin Lazar din functia de procuror general (propunerea ministrului Tudorel Toader). Pe romani nu-i intereseaza ca spitalele au personal necalificat, diletant si dezumanizat, romanilor nu le pasa de copiii morti in clinicile private (sau la stat, tot una!), nici de aglomeratia din Capitala (metrou, tramvaie sau autobuze, zici ca mergem la serviciu cu bou-vagonul) sau de lipsa infrastructurii rutiere, de judecatorii care lasa in libertate de la pedofili la interlopi, nuuu, romanilor li se rupe-n doua de toate astea, ei acum au grija procurorilor scoliti la vechea Securitate, in prezent doar niste comunisti spoiti in toale de firma.

Niste romani au fost impresionati mai mult de lacrimile lui Lazar Lacrimile parintilor care si au ingropat copilul i au lasat reci

Pentru cine nu-l cunoaste, augustul Lazar nu-i altul decat procurorul ce i-a clasat presedintelui Klaus Iohannis un dosar pe cand primul era sef de Parchet pe judetul Alba, iar sasul conducea Primaria Sibiu. A fost propunerea/ alegerea Ralucai Pruna, o stafidita ce a trecut in mare viteza pe la Ministerul Justitiei.

author avatar
Nicholas Cezar Redactor
2.145 afisari

7 COMENTARII

  1. Nu unul ci 9 dosare penale i-a clasat procuratura condusa de lazar,care le-a avizat,marelui Mutalak,fapte penale savarsite in vremurile cand era primarele Sibiului.La care se adauga nup-uri fara numar.

  2. Mangu, ilogic este creierul tău de curca beată căci bănuiesc că te aflai printre „ilogicii” care demonstrau sa-i ia apărarea caricaturii de Lazar. Faptul că a fost pus de cucuvea în urma unui dosar jalnic (dovedit a fi o paradeala )fără nici o procedură pentru mizerabili ca voi este „LOGIC „.Pentru creierul vostru de găini tot ce este abuz este LOGIC! !

  3. Mod de operare pentru fraudarea fondurilor bugetare.
    In cadrul funcţionării instituţiilor publice şi in special a primăriilor din Ro s-a dezvoltat încă din perioada anilor ‘90 un mod de operare subteran, pentu sifonarea fondurilor publice, prin intermediul firmelor de pază şi de bodyguarzi private. Înfiinţarea acestor firme a devenit una dintre cele mai importante activităţi anteprenoriale ale societăţii romaneşti, în spatele cărora se regăsesc grupuri de interese nelegitime.
    Anual, sume fabuloase de ordinul miliardelor de lei, sunt plătite fără rost şi fără transparenţă publică, din Bugetul statului, de către managerii publici ai instituţiilor precum, unităţile medicale, de învăţămant, culturale, etc. şi ai administraţiilor locale (primării), firmelor private de pază şi de bodyguarzi, ceea ce a dus la diminuarea drastică a potenţialului financiar şi implicit a standardelor de progres şi civilizaţie a ţării, monitorizată de către U.E. şi nu numai. În contradictoriu cu sărăcirea unităţilor bugetare firmele private de pază şi protecţie sunt tot mai înzestrate cu tehnici şi tehnologii performante depaşind în unele cazuri cu mult realizările instituţiilor specializate ale statului. Astfel fondurile publice alocate instituţiilor menţionate, în loc să fie cheltuite eficient pentru îmbunătăţirea indicatorilor şi condiţiilor de asistenţă medicală, de învăţămant, de instruire culturală şi la realizarea investiţiilor de infrastructură necesare modernizării localitatăţilor rurale, acestea, printre alte căi de fraudare folosite, sunt dirijate prin intermediul firmelor de pază private către grupuri de interese nelegitime susţinute de clasa politică care-şi subordonează toate autorităţile statului de control şi supraveghere.
    Paralel cu dezvoltarea acestei activităţi de subtilizare a fondurilor financiar-bugetare în scopul însuşirii lor fară just temei, s-a menţinut şi perfecţionat ca structura specializată a statului în domeniul pazei, ordinii şi siguranţei publice instituţia Jandarmeriei Romane şi s-a înfiinţat la nivelul administraţiilor locale instituţia Gardienilor Publici, schimbată ca denumire Poliţiei Comunitare, transformtă apoi în aşa zisă Poliţie Locală (personalul încdrat rămanand acelaşi), structură pentru a cărei funcţionare, cel puţin la nivelul municipiului Bucureşti, sunt alocate din fondurile bugetare locale sume importante comparativ cu cheltuielile destinate altor domenii. Dotările tehnico-materiale, costurile cu intreţinerea sediilor şi veniturile angajaţilor le depaşesc pe cele specifice Politiei Naţionale care gestionează de mulţi ani bugete de austeritate şi are resposabilitaţi judiciare complexe ce ţin de apărarea vieţii şi integrităţii cetăţenilor.
    In conformitate cu prevederile legale în vigoare, Poliţia Locală se poate înfiinţa în cadrul administraţiilor locale prin hotărari ale consiliilor locale şi are în competenţă aplicarea reglementărilor emise de aceste consilii. În realitate, poliţişti locali, fără a avea vreo normă zilnică de lucru, acţionează în mod aleatoriu şi abuziv aplicand sancţiuni contravenţionale prevăzute de acte normative pentru care nu au competenţa materială ori aleargă pe trotuare după bătranele care vand verdeaţa cultivată de ele. În domeniul dreptului există un principiu care se aplică în toată lumea “cine poate mult poate şi puţin în aceeaşi materie”. În cazul descris (poliţie locală) acest principiu este aplicat invers ”cine poate puţin poate şi mult” fără să se manifeste resposabilitate din partea vreunei autorităţi publice pentru a normaliza situaţia bizară existentă.
    Potrivit prevederilor art.2 din O.G. nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, actualizată, Poliţia Locală poate aplica sancţiuni contravenţionale doar în cazurile menţionate în această reglementare.
    Atribuţiile legale, ale Poliţiei Locale, nu pot fi cuantificate din cauza lipsei indicatorilor statistici de performanţă specifici, acestea fiind exercitate în mare parte, în mod iresponsabil, de către, firmele de pază private în randul cărora se regăsesc şi mulţi interlopi. Efectivele firmelor de pază (fără nr) şi sumele nelimitate plătite acestora nu se justifică în primul rand pentru că ele efectuează atribuţiile poliţiei locale şi în al doilea rand pentru că obiectul lor de activitate este lipsit, în cele mai multe cazuri, de importanţă din punct de vedere al satisfacerii nevoii publice ori a răspunderii sociale.
    Agenţii de pază stau(dorm) în gherete din plastic şi invocă faptul că păzesc zi şi noapte cateva bancuţe, topogane, etc montate prin parcuri care în unele cazuri nu depăşesc suprafeţe de 50 mp ori se odihnesc prin pieţe stand pe scaune. În instituţiile medicale sau culturale agenţii de pază sunt la tot pasul instalaţi ca nişte trupe de comando. Aceste peisaje ridicole provoacă romanilor indignare, umilire şi iluzia nefericită că în Romania se conturează tot mai multe imagini specifice lumii a treia si nu ale statului de drept.
    Din relatarea situaţiei se mai poate rezuma că, în administraţia publică locală, s-a ajuns să se actioneze după bunul plac al unor dictatori în devenire ori baroni locali vieroşi, care nu respectă legalitatea sau principiului DOMNIEI legii ce specifică,“O normă superioară condiţionează atât formal cât şi substanţial normele inferioare, instituind şi legitimând organul competent în aplicarea acestei norme. Legitimitatea este deci dată organului de însăşi norma care îl înfiintează şi îi reglementează functia în sistem”.
    Existenţa unor asemenea anomalii în societatea romanească se datorează în primul rand lipsei “Strategiei naţionale integrate de ordine şi siguranţă publică” prin care să se stabilească sarcini concrete pentru fiecare structură de ordine publică, fără a se permite crearea unor situaţii conflictuale în ceea ce priveşte competenţa materială sau teritorială.
    Lipsa acestei strategii, ce a condus la apariţia unor grave disfuncţii sociale şi a riscurilor mari privind prejudicierea fondurilor bugetare şi diminuarea siguranţei cetăţeanului, trebuie sesizata de C S A T şi soluţionată cat mai rapid cu putinţă.
    Domeniul ordine publică şi siguranţa cetăţeanului nu este singurul în care legislatia este dezlanată, inaplicabilă în totalitatea ei şi necorelată, fenomenul este caracteristic întregului sistem legislativ deoarece clasa politică nu este preocupată de rezolvarea problematicii de interes general izvorate din dezbateri ale politicilor publice care lipsesc cu desavarşire, totul se rezumă la soluţionarea intereselor de grup sau de partid.
    Pentru a putea fi elaborată o strategie sectorială fie ea şi din domeniul ordinii publice şi siguranţei cetăţeanului, este nevoie ca aceasta să derive dintr-o STRATEGIE NAŢIONALĂ de DEZVOLTARE pe care noua clasă politică cu aşa zisele sale elite inexistente nu a reuşit, după 1989, din raţiuni josnice, nici măcar s-o identifice, ce să mai punem problema unei elaborării. Aceste carenţe şi devianţe de la normalitate ale democraţiei romaneşti originale, sunt consecinţele unor acte de guvernare submediocre, exercitării unui management public lipsit de performanţă şi moralitate ce dovedeşte în acelşi timp că intreaga societate romanească este dominată de impostură şi macheavelism.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger