Trotinetele electrice ale companiei americane Lime vor putea fi inchiriate prin intermediul aplicatiei de ridesharing, un parteneriat care prevede ca Lime sa fie promovata in aplicatia Uber, iar logo-ul Uber sa fie lipit pe biciclurile Lime.
Aceste noi resurse ne vor oferi ocazia de a ne extinde operatiunile la nivel global, de a dezvolta noi tehnologii si produse pentru consumatorii nostri, precum si pentru infrastructura si echipele noastre”, spune Toby Sun, directorul Lime – un serviciu care permite inchirierea trotinetelor/scuterelor si lasarea lor pe marginea strazii dupa incheierea calatoriei. Alegerea Uber vine dupa ce Lime s-a extins in peste 70 de piete din Statele Unite si Europa, in cele 18 luni de la infiintare, firma din California, care din iunie opereaza si in Paris, a atras investitii de 467 de milioane de dolari, inclusiv de la Alphabet, compania-mama a Google. Dupa acordul cu Uber, valoarea Lime va creste la 1,1 miliarde de dolari. In aprilie, Uber a cumparat un alt start-up specializat in biciclete electrice , Jump Bikes, cu 100 de milioane de dolari. Principalul rival Uber din Statele Unite, Lyft, a urmat exemplul, anuntand saptamana trecuta achizitionarea companiei Motivate, specializata si in partajarea bicicletelor. (