Nimeni altul decât Remus Vulpescu, al cărui mandat de director general a companiei de stat a fost prelungit cu trei ani, după cum a decis Consiliul de Administrație în urma voturilor. Director general și membru în CA Romaero din 2016, Vulpescu mai are o funcție: consilier onofiric al premierului Mihai Tudose.
Cunoscut pentru băgarea în insolvenţă a Hidroelectrica, a circului făcut cu sacoşa de bani a OTV-istului Dan Diaconescu, dar şi prin faptul că a fost cam singurul funcţional înalt cu maşina înmatriculată în Bulgaria, Remus Vulpescu activează la Strategia de Dezvoltare Economică Integrată, în plus este și consilier al ministrului Energiei. Consilierii onorifici nu sunt plătiți, dar pot fi răsplătiți în funcție de interese, licitații publice care aduc milioane, dar și după modul în care sprijină campania electorală.
Consilierul lui Mihai Tudose a fost implicat în scandalul privatizării Oltchim, în momentul în care Dan Diaconescu(și Vulpescu a fost jurnalist, dar la TVR, prin anii 90) a vrut să cumpere combinatul. După ce l-a reclamat la Parchet pe patronul OTV, acuzându-l de înșelăciune pentru dobândirea fără drept a calității de adjudecatar al Oltchim, Vulpescu și-a dat demisia din Oficiul Privatizărilor Statului și Privatizării în Industrie, cerând „scuze statului român” pentru eșecul licitației în privatizarea combinatului.
Un grup mare de salariati ai ROMAERO, ingrijorati de actiunile actualului Director General al
societatii – Remus Vulpescu – si de directia in care este condusa firma, care mult timp a fost
portdrapelul industriei aeronautice romane, va transmite acest document in care sunt descrise
motivele care duc la temerea ca Remus Vulpescu doreste falimentarea ROMAERO si pentru care ar
trebui indepartat urgent din functie.
In perioada 2014-2016, fiind Director General la ''Vulcan SA'' – a declarat ca va angaja 1200
salariati ! Oare cati au fost angajati?
La Romaero a declarat ca va angaja 1000 salariati – pentru ce programe? Cine ii va forma pe cei
1000?
Exista vreo companie in Romania, condusa de Remus Vulpescu, care sa se fi redresat?
Incepe programul intre orele 12:00-13.00, intr-o fabrica in care este necesar sa se ia decizii
incepand cu ora 7.30.
Isi suprapune programul cu cel normal al Romaero numai 2-4 ore.
Deseori nu vine deloc sau in orice caz nu pana la ora normala de inchidere a programului
Romaero – 15:30.
Evolutia Pierderilor Financiare ale Romaero SA
In anul 2015 :35 milioane lei
In anul 2016 :60 milioane lei
Remus Vulpescu a declasat (diminuat) in situatiile financiare pe 2016, fara documente, valoarea
stocurilor de materiale. Aceasta valoare a fost trecuta pe pierderi, astfel pierderile din 2016 au fost
mult mai mari decat cele din 2015 (60mil lei fata de 35 mil lei).
Diminuarea a fost mascata prin constituirea de provizioane. Dupa Semestrul I 2017, cand productia a
scazut pe primele 6 luni la aproape jumatate din cea a perioadei similare din 2016, declara acum ca a
redus la jumatate pierderile, declarand in mod fals ca a stopat declinul
in perioada ianuarie-decembrie
2017, Romaero a inregistrat o scadere a incasarilor, fata de
aceesi perioada a anului 2016, pentru programele principale ale Diviziei Aerostructuri: Airbus
A330/A340/A350/A380 (SABCA) si Boeing Turn&Mill(B747/B777/B787). Conform
raportarilor Serviciului Productie, scaderea este de aproximativ 50%.