Gafa impardonabila comisa de responsabilii unui magazin „Pull & Bear”, unul dintre cele patru branduri apartinand retailerului spaniol Inditex, dupa „Zara”, „Stradivarius” si „Bershka”. Un britanic care dorea sa-i cumpere o bluza fiicei sale de 13 ani a fost uluit sa constate, intr-un magazin „Pull & Bear” din Bristol, un sortiment de imbracaminte pe care nimeni, dar absolut nimeni nu l-ar achizitiona vreodata. Tot balamucul s-a produs ca urmare a unei fatale greseli de ortografie comise de angajatii unitatii. In loc de o „Sweatshirt” (bluzita), responsabilii magazinului au scris pe eticheta, de fapt pe panoul de reducere, „Sweatshit” (rahatel). Indignat, clientul Steven Eccles a facut o poza si a publicat fotografia pe Facebook, postarea sa devenind virala in ultimul week-end. Culmea este ca, duminica, atunci cand jurnalistii de la „Bristol Post” au contactat personalul magazinului, pentru a oferi o explicatie, acestia au parut total surprinsi, anuntand ulterior ca vor „repara” eroarea gramaticala comisa.
Scris de Mihai Koblenko
La „Pull & Bear”, rahatul e la reducere!
Ultimele știri
Eșec de proporții: consolidarea clădirilor, pusă pe pauză de Nicușor Dan
Faptul că un cutremur mai puternic ar pune la pământ mii de clădiri din București a făcut din subiectul necesității consolidării clădirilor cu risc...
Doi angajaţi ai unei bănci din România, acuzaţi că i-au sustras unui client de 64 ani suma de 140.000 de euro. Cum au acţionat
Doi angajați ai unei bănci sunt acuzați că au scos 140.000 de euro din contul unui client. Prin metode informatice bine puse la punct,...